نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

مادر عزیزم(روزت مبارک)

1391/2/24 20:45
نویسنده : mami samira
3,804 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

و سلام

امروز با تاخیر 1روزه اومدم بگم که دیروز اولین روز مادری بود که بعنوان یک مادر تبریک شنیدم

دیروز روز من بود


 

ولی انقد درگیر بودم که نتونستم به آنا جوون زنگ بزنم تبریک بگم  و شب ساعت 11 زنگ زدم

مامان جون(مامان بابایی)هم خیلی با اشتیاق صبح امد بالا دیدیم که کادویی تو دستشه و این ساعت موزیکال

رو برام هدیه داد و من خجالت کشیدم و شرمنده شدم

niniweblog.com

که دیروز هدیه ای که میخواستم براش بخرم رو نتونستم پیدا کنم و بهش هدیه بدم

اما قول دادم یه روز مادر مختص ایشون و انا جوون بگیریم تو این هفته با هدیه ای که از قبل برای تهیه اش فکر کردم


روز مادر مبارک.

niniweblog.com

واما

اما دیروز صبح به همراه مامان جون و بابایی دخترای گلم رو بردیم دکتر برای معاینه ماهیانه

 

 توی 5ماه و 3هفتگی:

نیکی: با قد 66 و ورن 7400 و دور سر41

نیکا:با قد67 و وزن 7200و دور سر 42

رشد مناسبی داشتن

 

و خانم دکتر راضی بود از شرایطشون

همگی بگین ماشالا چش نخورن ایشالا

niniweblog.com


و اولین سوپ رو براشون تجویز کرد:

گوشت مرغ+هويج +برنج براي هفته اول
گوشت بوقلمون +هويج . +برنج هفته 2وم
گوشت گوسفند+هويج +برنج هفته 3و 4
گوش گوساله گفت براي بعد 1سالگي خوبه
سوپم بايد اسياب شده شو بديم
گفت مطلقا از سرنگ استفاده نكن چون ما غذاي كمكي رو شروع نكرديم كه بچه وزن بگيره غذاي اصلي نوزاد تا 1 سالگي شير هست
و غذاي كمكي به بچه كمك ميكه تا طعم ها رو بشناسه و عادات تغذيه يك انسان زير 1سال تشكيل ميشه
1 چيز ديگه اي كه خانم دكتر با حوصله بچه هام گفت اين كه اگه دقت كني نيكي كمتر فرني ميخورده ولي وزنش بيشتر شده پس بدان غذاي كمكي به اندازه شير موثر نيست
گفت تو غذاشون مطلقا نمك نميزني چون باعث ميشه خيلي زود تر از سن كهن سالي و تو سنين ميانسالي به فشارخون بالا مبطلا بشن
پياز هم خوب نيست فعلا براشون چون نفخ مياره
به زور هم بهشون نميدي نخورد ديگه اسرار نميكني حتما هم با قاشق بايد بدي
همین.

عمه جون مهربون ما(مهسا) 

niniweblog.com

 

 

این عسکای خوشمزه رو از دخترام رو تقدیم میکنم به همه دوستداران

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (33)

sama
24 اردیبهشت 91 23:35
ruzet mobarak azizam



قربونت برمممم
باباي سرباز كوچولو
25 اردیبهشت 91 0:18
سالام . خجالت نميكشي احس بالدوز تو اينترنت پخش ميكني زود به اون دختر بگو بياد پايين


نههههههههههههههههه
خب چه اشکالی داره احس خودمم بذارم؟
مامان ساقی و محمد
25 اردیبهشت 91 0:43
سلام.چه نی نی های نازی دارید
خاله جون عزیز دوقلوها
25 اردیبهشت 91 1:12
ماشاالله لا قوة الا به اللهآجی گلای زندگیت روز به روز خوشمزه میشن اه بابا دلمون واسه شون تنگ شده........ تریپشونو بخورم
گل یاس
25 اردیبهشت 91 1:32
الهی مادر شوهرای اینچنینی رو ی زمین بیشتر و بیشتر بشن این گل رو تقدیم همه مامانای روی زمین مخصوصا مامان شوهر مهربونت میکنم الهی زنده باشهشما هم قدرشو بدون
آجی فاطمه و لی لی بالا
25 اردیبهشت 91 12:33
آخ جیگرشونو...چش بادومیشونو....لبای نازشونو...جوراب شلواریشونو...پیرن گل گلیشونو...چی بگیم؟فقط باید درسته بخوریم تا بلللللللکه سیر بشیم
خاله دنیا
26 اردیبهشت 91 10:24
هزار ماشا ا... خیلی خوشگل تر از قبل شدن خدا حفظشون کنه برات


مرسیممنون که سر میزنی
مریم مامان ستایش
26 اردیبهشت 91 20:29
ای خداااااااااااااااا من هروقت عکس این دوتا وروجکو میبینم ضعف میکنم .از بس نازن ماشالله.واسشون اسپند دود کن عزیزم همیشه.تند تندم ازشون عکس بزار مامان مهربون.بوس به روی ماهشون.


سلاممممممممرسی دوست جونمممممم
آره واقعا مادر شوهرم خوبه
مریم مامان ستایش
26 اردیبهشت 91 20:30
در ضمن خیلی مادر شوهر خوبی داری قدرشو بدون عزیزم.الهی همیشه با هم خوب باشین
دخمل مهربون
28 اردیبهشت 91 17:57
ای جونم چه نازن بوووووووس
سپیده
28 اردیبهشت 91 21:44
عکسها بسیار زیبا بود
زهرا (مامی دوقلوها)
29 اردیبهشت 91 11:03
وای عزییییییییییییزم چه عکس های نازی از خوشگلات گذاشتی مخصوصا اون عکسی که دارن به دوربین نگاه میکنن
راستی روزت مبارک ان...همیشه دخترات صحیح و سالم باشن


مرسی عزیزمممم
مامامریم امیرعلی
29 اردیبهشت 91 23:11
چه دخترای بانمکی شدن ماشاللهمعلومه خوب بهشون میرسی


مرسی مامان بزرگ update
امیر علی خوبه؟
تسنیم
30 اردیبهشت 91 9:29
فقط میتونم بگم لا حول ولا قوة الا به الله
خاله قربونش بره که اینقدر ناز شدن
حسابی خانم شدن برای خودشون
یک ماچ بسیار بزرگ همراه با گاز خفیف ازشون بگیر عزیزارو
خدا حفظشون کنه


مرسی گلم
مامان آیدین
30 اردیبهشت 91 14:06
سلام ماشالا به این نانازیا ایشالا همیشه سالم باشن راستی هدیتون هم خوشگل بود دست مامی جون درد نکنه
ترنم
31 اردیبهشت 91 0:43
وای عزیز من چه دخملایی نازی خیلی خوردنی شدن حتما براشون اسپند دود کن عزیزم
ستاره زمینی
7 خرداد 91 11:53
سلام به مامانی نیکی ونیکا.


سلام عزیزمممممم
مریم مامان ستایش
7 خرداد 91 17:17
سلام به روی ماه خودتو نی نیهای خوشگلت.پس چرا واسمون عکس جدید نمیزاری؟؟؟؟؟؟دلم واسه عسلکا تنگیده خوب!!!!!!
مامان آیسا
8 خرداد 91 12:09
الهی عزیزم . هزار ماشاالله به بانمکی و عزیزی این عزیزهای دوست داشتنی.آیسا کوچولوی من هم دقیقا مثل دوقلوهای ناز شما متولد 29 آبان 90 هستش. پس مامانی بیا با هم لینک بشیم. بوس


absulately dearrrrrrrrrrr
ملیسا
15 خرداد 91 10:53
عزیزممممممممم خیلی عسسسسسسسلی شدن این خوشگل خانوما

سمیرا جون دلمون برات تنگ شده عزیزم
کلوب مامان کوچولوها بازم شلوغ شده 1 سر بزن بهمون خوشحال میشیممممممم

ببوسشوووووووووووووووووون


عشقمییییییییییییییییی
یاسمن
17 خرداد 91 13:29
روزت مبارک سمیرا جونم


قرب.نت برم من
مامی آرتین
18 خرداد 91 4:00
مامانی رووزت مبارک .خیلی نازن .قدر این رووزا رو بدوونین که خیلی شیرینه .درسته مشکلاتشم کم نیست ولی همراه با عسله .


گل گفتی...
مامان سونیا
20 خرداد 91 10:18
وای ماشالله چقدر بزرگ شدن خانم گلا خیلی نانازی شدن این دوت گل دخمل خاله فداتون بشه


مرسی عزیزممممممم
سیا کیا
20 خرداد 91 16:36
سلاممممممممممممم سمیرا جونممممممممممممممم خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟

کجایی دختررررررررررررررر میدونی چقدر تو فکرت بودم نمیدونستم از کجا ازت خبر بگیرم؟؟؟؟؟؟؟

ای جانم به دخملای نازتتتتتتتتتتت ماشالا زنده باشنننننننن

بیا کلوپ ببینیمت دخترررررررررررر


مرسی عزیزم
چقدر شما دوست جونا مهربونید
مریم مامان ستایش
25 خرداد 91 1:28
پس چرا دیگه نمیآپی بابا.؟؟؟؟؟؟؟؟؟دلم ترکید.میخوام ببینم این وروجارو.حداقل یه عکس بزار خانومی


بزودی می آپم
فاطمه جون ...فاطی فاطی
28 خرداد 91 13:16
سلام. بابا خاله یه عکسی بذار.دلمون براشون تنگ شده.ما هم شاید یه روزی بیاییم تهرون و این دخمل های ناز وقشنگ تهرونی رو ببینیم.وااااااااااااااااااااااااای میخوام بخرمشووووون.بای بای


هههههههههههههههه
خاله محدثه
29 خرداد 91 13:15
وای وای وای
خدایا من از دست این مامانی سمیرا چکارکنم دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تاریخ اخرین پستتو ببین!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان بیشتراز یه ماهه که آپ نکردی
من دلم واسه این خانوم گلیا تنگ شده. گررررررررررررررررریییییییییییییییییییییییییییه
این واسه نیکی و نیکا
اینم واسه مامانی سمیرا


چشممممممممممممممم سرم شلوغ خوب...
بابا ومامان محمد طاها
30 خرداد 91 11:38
كجايي ؟ دلمون تنگيده .يه پيشنهاد دارم :با قطار تا تبريز بيا (البته با شاخ داباد و ني ني مقوليا ) بقيه را رو با خسته همراهيتون ميكنم . حلههههههههههه
اوردن ني ني ها الزامي ميباشد


سلام مرسی... انشولله 1ماه دیگه همگی باهم میاییم
مریم مامان ستایش
31 خرداد 91 17:42
فدات بشم مامان مهربون که به وبلاگ دخملم اومدی و یادگاری قشنگ واسش گذاشتی.منم نیکی و نیکای نازتو دوست دارم.خیلیییییییییی دلم واسشون تنگ شده.کاش ازشون عکس بزاری
سیا کیا
3 تیر 91 13:17
سلام عزیزممممممممم نیکی جون و نیکا جون خوبن؟
خیلی وقته ازت بی خبرم

این وب ویانای منه دوست داشتی سر بزن خوشحال میشم
بوسسسس
مامان بهار
3 تیر 91 21:42
شماها چقدر نازین. خدا به پدر و مادرتون شماها را ببخشه.
مامان امیرحسین ومحیا
1 مرداد 91 12:07
اگه اشکالی نداره اهل کجاین ؟ببببخشید.


مرسی که به وبلاگدخترام سر میزنی..
من اهل ارومیه و بابایی نیکی و نیکا تهران هستیم و ساکن در تهران
مامان سویل
26 مرداد 91 13:36
چه نازن ماشالله خاله جونی به ما هم سری بزنین