نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

هفت ماهگی فرشته های نازنینمون

1391/4/4 17:24
نویسنده : mami samira
2,015 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون و دوست داشتنی

سلام

امروز دقیقا دخترای گلمون 7ماه و 6 روزشونه و کلی برا خودشون نازدونه شدن و ما هم کلی دوست داریم بخوریمشون

niniweblog.com

.

اگه بخوام همه اتفاقات بامزتونو اینجا بنویسم قشنگ باید یه 10 ساعتی بشینم پشت کامپیوتر...چشمک

که اونم شدنی نیست چون ماشالا خیلی بغلی هستین و علاقه دارین دور و برتون شلوغ باشه. از طرفی هم شما رو 1 دقه به حال خودتون نمیشه گذاشت... لابد میپرسید چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

niniweblog.com

بله ...

خانوم خانوما من وقتی یه مسافرت 3 روزه بدون شما رفته بودم مامان جون میگفت چه کارها کردین... خیلی جدی نگرفتم حرفشو. ولی دقیقا 2 روز بعد همین بلا رو سرم اوردید

مامان  جون میگفت یهو میدیدم یکیشون غیبش زده چن نفری باهم بسیج میشدیم و دنبالشون میگشتیم از زیر مبل پیدا میکردیم

niniweblog.com

و این که تا میخواستیم بیاریمتون بیرون گریه میکردین...

یه روزم من نیکی خانومو که بهش شیر میدادم خوابش برد و رو تخت ما خوابید 1 دقه طول نکشید تا برم آشپزخونه و دیدم صدای گریه میاد اونم چه گریه ای...........

خانوم از تخت ما افتاده بودن زیر گهواره خودش و من اومدم و دسپاچه شدم و نمیدونستم کجا رفته یه لحظه به استرسم غلبه کردم و هواسمو جمع کردم که ببینم صدا از کجا میاد و زیر گهواره رو دنبال کردم و دیدمش...

niniweblog.com

الانم خیلی خوشحالم که تا بحال خدا رو 1000 مرتبه شکر هیچی تون نشده و خدا حافظتون بوده و هست و خواهد بود(انشا الله)

راستی دختر خاله فاطمه هم اومده پیشتون یعنی جایزه شو دیدن نیکی و نیکای من قرار داده بود و وقتی معدلش 20 شد اومد اینجا و انشا... دو سه هفته و شاید 1ماهی پیشتونه

niniweblog.com

.

راستی این ماه هم بردیمتون دکتر و خانم دکتر یه سری غذاهای جدید رو براتون تجویز کرد از جمله گوجه فرنگی ، سیب زمینی ، رشته سوپی و سبزی های سوپی و همچنین تخم مرغ...

وزنتونم توی معاینه 7ماهگی هر دو 7کیلو و 800 قد نیکی 68 و نیکا69 و دور سر نیکی 42 و نیکا 43 بود..

رشدتون خوب بود خدا رو شکر.

الانم که تازه از حموم

niniweblog.com

اومدین و سر و حال و با نشاط دارین با خودتون صحبت میکنید...

راستی امروز سالگرد ازدواج مامان و باباست.و ما توی سومین سالگرد ازدواجمون 2تا نی نی خوشمزه رو داریم که خدا بهمون هدیه داده.

بابا بزرگ مهربون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (34)

ملیسا
5 تیر 91 0:40
سمیرا جون چقدر عسلی شدن ماشالااااا خدا برات حفظشون کنه
تسنیم
5 تیر 91 16:49
سلام سمیرا گلی دوست جونم، باور کن قند عسلات رو که میبینم ضعف میکنم هزار ماشاءا... خیلی بامزه شدن ، خدا برات حفظشون کنه
بابا ومامان محمد طاها
6 تیر 91 9:44
سلام .اولا خي جالت بكش پيش داداش از ايزدواج و سالگرد حرف نزن.دوما اسم اوني كه معدلش 20 شده رو پخش نكن .سوما يه چيز گشاد و بلند تن دخترات كن.... ايبدي راستي با يه قابلاما ماست و سرشير يه زنبيل قرميز كنگر و يه خروس ودو تا ار دح نه نه جون نيكي ونيكا رو با اتو پس راهي ترون ميكنم تا هم مشق خونه داري به اوني كه معدلش 20 شده بده (به جاي جايزه) و هم با صداي خروسي كه فرستادم به موقه بيدار بشيد و .....راستي سالگرد ازدواجتون مبارح.


هههههههههههه خیلی خندیدممممممممممم
سمیه_ مامان آیسا
6 تیر 91 9:59
عزِیزم. چقدر ماه شدین شما دو تا فرشته خانم. ماشاالله. الهی طفلکی مامان سمیرا ، با شیطونی های شما حسابی سرش گرم شده
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
6 تیر 91 10:42
سمیرایی جونم سالگرد ازدواجتون مبارک باشه انشالا سالهای متمادی و متوالی همیشه در کنار نازنین های بهشتیت و همسر محترمت سالگرد ازدواجتون رو جشن بگیرید و شاهد موفقیت و سلامت روز افزون خودتون و نیکی و نیکا جان باشید. میبوسمت...نیکی و نیکا رو هم به جای من ببوس گلم
مامان نيكا
6 تیر 91 11:26
هفت ماهگیتون مبارک باشه نازگلا بوس بوس
آبجيه گل
6 تیر 91 11:38
سلام خوبي آجي؟اولا سالگرد ازدواجتون مباركا باشه...ايشاللا به ژاي هم جوون بمونيداين شاخه گل هم تقديم تو و بابا حامدراستي با زحمتهاي ما؟خدا گلهاي زندگيتو واست نگر داره .....ماشاللا خيلي جيگرن


سلام آجی جوون
خواهش.......
ولی ما فاطمه رو نمیدیم بهتون
مامان آیدین
8 تیر 91 17:41
سلام دوست عزیز چه عجب ما این جیگرا رو دیدیم ماشالا هزار ماشالا برای خودشون خانوم شدن خدا حفظشون کنه راستی سالگرد ازدواجتون هم مبارک باشه ایشالا همیشه با هم و قند عسلاتون خوش باشین
مائده
8 تیر 91 18:02
ايشالا شما دخملاي ناز خوشگل ١٢٠ ساله شين و هميشه هم در كنار خانواده گرمتون خوشحال و سلامت باشيد
پاتوق دوقلوهاي ايران زمين
10 تیر 91 21:23
سلام

امیدواریم که حالتون خوب باشه...

پاتوق دوقلوهای ایران زمین را افتاده واسه اینکه همه با احساسات دوقلوها +اخبار و مطالب جالب آشنایی پیدا کنند

پس برای حمایت از این سایت بهمون سر بزنید...

راستی یه چیز دیگه مدیران وبلاگ هم دوقلوهستن...


واقعا ممنونیممممممممم
مامان تارا و باربد
11 تیر 91 5:59
7 ماهگی نازنازیها مبارک و همچنین سالگرد ازدواجتون امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین
سپیده
11 تیر 91 13:26
خیلی خوشگلن ماشاالله ای جانم
خاله محدثه
13 تیر 91 2:09
ماه شدن ماه
مثل ماه شب چهارده



خاله محدثه
14 تیر 91 1:12
مرسی مامی سمیرا
خوب دیگه دارم آماده میشم بیام این عسل خانوما رو بخورمشون
درو واکن که اومدم
فک کن همین نصفه شبی هوس کردم بیام دیدنشون خددددددددددداااااااااااا

مرسی خاله جوون
راستی یه برنامه بچینی هم دیگه رو ببینیم باز

رایکا(پوسترساز)
14 تیر 91 15:52
سلام من رایکا هستم اگه دوس دارید از کودک گلتون عکس های رویایی داشته باشید به وبلاگم یه سری بزنید فرقی نمیکنه با چی عکس بگیرید رایکا اونو به یه عکس رویایی تبدیل میکنه امتحانش ضرری نداره دیدنش هم خالی از لطف نیس پذیرش انواع سفارش: طراحی پوستر رویایی همراه با روتوش طراحی پوستر برای تمامی سنین طراحی کارت تولد با عکس کودک شما طراحی کارت پستال با عکس کودک شما طراحی عکس رومیزی متناسب با رنگ دلخواه و دکور شما و... به همراه مشاوره ی رایگان برای عکاسی و ژست و ... با قیمت کامل استثنایی هر پوستر 1500 تومان پس منتظر چی هستید؟؟ رایکا در خدمت شماست
خانوم مهندس!
16 تیر 91 23:06
آخی آخی چی نازن
چقدر دوقلو داشتم باحاله نه؟
من مامان زینبم از نی نی سایت اومدم...خدا رو شکر دخترات با این همهخ شیطونی سالمن


مرسی عزیزم لطف کردی
واقعا دوقلو داری شیرینه
یاسین
18 تیر 91 15:13
سلام به نیکی و نیکای گلم. چه روز خوبی امروز که من با وب شما دو تا گل آشنا شدم خدا حفظتون کنه به وب پسر من هم سر بزنین خوشحال میشم. با اجازه لینکتون می کنم
مریم مامان ستایش
18 تیر 91 17:22
آخ جون بالاخره وبلاگت آپ شد خانومی.الهیییییییییییی من فداشون بشم که انقد بزرگ شدنو خانوم.من فدای شیطونیاتون بشم.خیلی جیگرین نفسای من.ماشالله چقدم ناز شدن.خدا حفظشون کنه.بوس به روی ماه هردوشون.تو رو خدا زود به زود عکس بزار ازشون.
بابا ومامان محمد طاها
19 تیر 91 9:43
سلام .چرا يوخسان.؟اخه چه يا؟دلمون برا شانقيل و مانقيل تنگيده.
مامی کیارش و کیانا
22 تیر 91 0:23
ندا جون سالگرد ازدواجتون مبارک باشه نیکی و نیکا خوشگل رو ببوس و بچلون
خاله ی نـــــــورا!
22 تیر 91 15:23
سلآم عزیزم چقدر نآزن این دوتا نی نیِ کوچولو خدآحفظشون کنه . . . نورآخیلی دوستشون داشت و کلی واسشون ذوق کرد
farinam
23 تیر 91 22:43
salam samiraaaaaaaa. fadat besham man elahi. delam koli ziad tang shode vasat. che bisharafayee shodan in 2 taaaaaaaaa. vay sami ye gharar bezar manam bebinameshoOn toro ghoran. mikham bezanam leheshoOn konam inghade ke mah o mamoOshan . behem sms bezan. shomarato nadaram.]
وای فریناممممممممممممممم
مرسی دوستمممممممممم
منم خیلی به یادت بودم
باشه گلم
خاله ی نـــــــورا!
23 تیر 91 23:54
سلآم ...
مآمآنی فرشتهـ کوچولوهآ من ونورآ بآاجآزتون وبلآگ نی نی ها رو لینک کردیم
اشکآلی که نداره...؟

مرسی گلم که لینک میکنی
منم لینک میکنم
سیا کیا
24 تیر 91 9:57
سمیراااااااا جون چرا پستی که من گذاشتم توی وب دخمل طلاهات نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟گریهههههههههههه


عزیزمممممممممم
شاید توی آخرین مطلب ننوشتی
من خوندم..........
ایلیا و الشن
24 تیر 91 19:12
هفت ماهگی فرشته های نازت مبارکککککککک

ممنون که به وب بچه ها سر زدی . بوسسس


خیلی خوشحالم کردی عزیزم
مامان امیرحسین و امیرعلی
25 تیر 91 15:44
ماشالا به این نازدونه ها چقدر هم شبیهن .در پناه خدا باشن همیشه. سالگرد ازداجتونم مبارک باشه.
مامان امیرحسین ومحیا
1 مرداد 91 12:05
سلام خیلی نازن دوست دارم بخورمشون .مممممممممممممممملوسک.دخمل منم رفته تو شش ماهگی .خوشحال میشم سر بزنید .ممنون .بدون تعارف بگم دخملاتون فرشتن خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ناززززززززززززززی بببببببببببوس.
هنگامه
1 مرداد 91 15:57
چرااااااااااااااااااااااااااااااااانیستین؟ دلم براتون تنگ شده
مهتاب
3 مرداد 91 1:36
وای چه گلهای قشنگی چقدر نازند.
بابای دوقلوها
6 مرداد 91 10:37
هفت ماهگی گلیها مبارک ایشالله 150 سال به شادی و سلامتی زنده باشن. عکساشونم خیلی نازه
نانی
6 مرداد 91 15:50
آخی نااااااااازی چقدر خوبه دوقلو داشتن. خدا حفظشون کنه
نیکی
10 مرداد 91 13:35
من نیکی هستم خواهرم هنوز به دنیا نیومده 5 ماه دیگه به دنیا میاد قراره اسمش رو بذاریم نیکا. دوقلوهای شما خیلی نازن
پروفسور ایرانی
11 مرداد 91 17:48
خدا حفظشون کنه
تينا
14 مرداد 91 15:13
سلام..من تينا،دوست عمه مهساي مهربون اين دوتا فرشته ام...راستش هميشه ب وبلاگتون سر ميزنم و از عكساي اين دوتا فرشته لذت ميبرم ولي اين اولين باريه ك دارم نظر ميذارم و اينم بخاطر اينه ك ديگه نتونستم خودمو كنترل كنمو واسه داشتن همچين فرشته هاي نازي بتون تبريك نگماز صميم قلبم بتون تبريك ميگممهسا ميدونه ك خيلي دوسشون دارم و هميشه وبلاگشون سر ميزنمآرزوي شادي و سلامتي براي اين فرشته ها و مامان و باباشون ميكنم...


تینا جان...عزیزم مرسی.....
نظر لطفته و خیلی خوشحالمون میکنی که به وبلاگ این دوتا وروجک سر میزنی