نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

اواخر نه ماهگی گل دخترای عزیزمون

1391/6/19 17:29
نویسنده : mami samira
2,102 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای مهربون

سلام

امیدوارم حال همه دوستای گلمون خوب باشه و نهایت استفاده رو از تابستون 91 برده باشید

ویه دعای ویژه برای اونایی دارم که مثل من و دخترای گلم(نیکی و نیکا) سرماخوردگی سمج انتهای تابستون رو گرفتن و مدتهاست از جونشون در نیومده  انشا... حالتون خوب بشه

اینجور که توی صحبتم معلوم شد، بله...من و دخترام سرما خوردیم و خیلی این اواخر اذیت شدیم آنتی بیوتیکا جواب قطعی نداده فعلا و زندگی مون از حالت نرمال در اومده...ولی دیگه چیزی نمونده فکر کنم الان 10 روزه که وضعیتمون بهبود کامل نداشته اما میدونم که خیلی بهتر از روزهای اول سرماخوردگیه

خدا روشکر.

اما این ماه، نیکی و نیکای عزیز ما دنـــــــــــــــــــــدون در اوردن

هوراااااااااااااااااااااااااا

دقیقا توی 9 ماه و نیمگی

مبارکه دخترای گلم.

قلب

 

ضمنا این ماه قسمت شد به دیار مادری نیکی و نیکا (ارومیه)یه سری بزنیم و اقوام و آشنایان رو ببینیم خیلی خوش گذشت و کلی انرژی گرفتیم

از دیگر اتفاقات این ماه میشه به اقداممون برای ویزا اشاره کرد که بابایی امروز نامه پذیرشش رسیده دستش و از این به بعد در تلاش برای پر کردن فرم ها و تکمیل مدارک هستیم

انشا... که خدا لطف کنه کارامون سریع پیش بره و بدون استرس این مرحله رو بگذرونیم

از کارای خرابکارانه دخترام اگه بگم خسته میشم اما کلا شیطون شدن و ما کماکان شیفت بندی رو رعایت میکنیم

ماما و نه و نه نه و بابا و دد  هم از لغاتی هست که تا به اینجا تونستن ادا کنن

وزنشون هم خیلی بالا نرفته و فکر کنم تا به اینجا 8 کیلو و 500گرم باشن

ضمنا تو ادامه مطلب عکس گذاشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

طاهره مامان امیرعلی
19 شهریور 91 17:33
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.


مرسی
انشا... موفق باشید عزیزم
سیا کیا
19 شهریور 91 19:20
ای جونمممممممممم دندوناتون مبارک خالههههههههههه ایشالا زنده و سلامت و زیر سایه ی بابا و مامان باشید همیشههههههه هزار تا بوسسس واس دوتاتونننننننننن
باران قلنبه
20 شهریور 91 16:34
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
لطیف
21 شهریور 91 19:17
سلام بر دختر خاله و داماد گرامی خاله جان

وقت بخیر و شادی

خیلی خوشحالم ک مقدمات سفر به اروپا برای تحصیلات دکترا را فراهم می کنید


سلام مرسی که به وبلاگمون سر زدین
سلام به رسونید به خانواده
دعا کنید ولی مقصدمون انشا... کاناداست
بابا ومامان محمد طاها
28 شهریور 91 14:03
سالام.كه فون؟دوستون دارم : گه لين مني جي زينX
فرزانه
28 شهریور 91 19:15
خدا حفظشون کنه واقعا قابل خوردن هستند مخصوصا اگر یکمم سس مایونز باشه دیگه محشر میشه وقتی روسری میزنن چقدر ناز میشن
زهرا
31 شهریور 91 10:18
عزيزنميدونم چرامن عكسارونميبينم
مامان تارا و باربد
2 مهر 91 11:01
دنودن نو مبارکه خیلی پس کو عکسا مامانی ؟؟؟بوسس برای خوشگل خانما
پوپك
2 مهر 91 14:18
ايشاا.. هميشه سلامت و شاد باشن. ياشاسين لار
یاس نقره ای
3 مهر 91 2:29
سلام. هزار ماشاالله نی نی های خیلییییی ناز و جیگری دارین. با اجازه ما لینکتون کردیم. آخه من عاااااااااااااااااااااااااااشق دو قلو ام،دعا کنید نی نی بعدی من دو قلو بشه،البته اگه خدا صلاح بدونه. خوشحال میشیم به ما هم سر بزنید و اگر دوست داشتید ما رو به دوستاتون اضافه کنید.
مامی هم سن شما
7 مهر 91 16:24
مامی سمیرا منم یه دخمل دارم خیلی شبیه دخترای شماست خدا همشونو حفظ کنه

عزیزم خوشبختم
اما چرا لینکتو نذاشتی برام!!!
مامی هم سن شما
8 مهر 91 12:46
سلام سمیرا جون مرسی که پیامم رو خوندی عزیزم ندارم که بذارم. همسرم با این کارا مخالفه واسم وبلاک درست نمیکنه اما من مدام میام وعکس مخملای شما و بقیه رو نگاه میکنم اگه بشه میگم یه عکس از دخترم واست میفرسته


مرسی دوستمممممممم
ولی اگه نمی خوای عکسم بذاری یه وبلگ بنظرم خوبه داشته بشی که از لحظات نی نی بگی...
لعیا
12 مهر 91 22:58
سلام عزیز

چطوری تو؟

من عکسارو نمیبینممممممممممممم
سقلی هات چطورن؟

نمیای این ورا؟


سلام مامانی
خوبی؟
منم دیروز داشتم بهت فکر میکردم عجب تلپاتی داریم ما...!!!
ایشا... میام اما نه به این زودی
از احوال امیرعلی بیا بگو


دانا
28 مهر 91 18:49
چه معنی داره تو این دنیا کسی با کسی قهر باشه
چه معنی داره تو این دنیا کسی تنها باشه
چه معنی داره تو این دنیا آدم ها یک روز بیان و یک روز برن
چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها اینقدر تنگ باشه
اصلا چه معنی داره تو این دنیا دل بعضی ها از سنگ باشه!....

سلام, از اینکه دیر به دیر بهتون سر می زنم و یا در جواب مهربانیهایتان تآخیر می کنم بعلت گرفتاری های روزمره است و بابت این تاخیر, عذر تقصیرم را بپذیرید...

مرسیییییییییییییییییی

مامان مهراد
28 مهر 91 19:55
سلام مامان دوقلوها. خوشحال می شم پسرم مهراد هم با نی نی ها دوست بشند.
ضمنا پدر مهراد هم همشهریتون هست.
سلامت باشید


مرسی دوستم بله من لینکیتون کردم
وانیا باستان پور
9 آذر 91 20:30
عریرم خوشحال میشم لینکم کنی و دوستای خوبی برا هم بشیم