نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 3 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

تولد یک سالگی ما

1391/9/1 14:17
نویسنده : mami samira
5,014 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربون و دوست داشتنی...

سلام...

امروز ما یکساله شدیم باورش کمی سخته که چطور انقد زود گذشت اما گذشت... خوب هم گذشت

ممنونتیم خدا جون

 

تو ادامه مطلب عکس داریم میتونید ما رو تو روز تولدمون ببینید

تم تولد ما رو مامانی طراحی کرده ... دامنمونم مامانی درست کرده

یه عالمه کادوهای جور واجوور و خوشجل هم گرفتیم

مامانی قراره تم تولدمونو توی پست بعدی بهتون نشون بده

پیشاپیش ممنون بابت حضورتون

قلب

 

 

با نگه داشتن موس روی عکسها میتونید توضیحات رو داشته باشید

مرسی...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (40)

هنگامه
30 آبان 91 11:29
مامان سمیرا کدوم ادامه مطلب؟
تولدتون مبارک عسلای خاله
ایشاا...همیشه سلامت وشاد باشین


ببخشید الان دیگه ادامه مطلب فعالههه
خاله محدثه
30 آبان 91 20:21
نیکی و نیکای عزیز
چه خوب شد که به دنیا آمدید و چه خوبتر که دنیای ما شدید
از صمیم قلب بهتون تبریک میگیم. دوستتون داریم.
با یه دنیا آرزوهای رنگی تولدتون مبارررررررررررررررک
خاله محدثه و عمومرتضی


سلام خاله جون و عمو جون عزیز
ممنون که میای و بهمون سر میزنی.. انشا... به خواسته هاتون برسید
مامان نسرین
30 آبان 91 23:08
سلام ادامه مطلب کجاست
مامان نسرین
30 آبان 91 23:10
تولد نینیهای نازت مبارک
امیدوارم همیشه در پناه خدا و زیر سایه سلامتی مامان باباشون ،مایه سربلندی باشن براتون


خیلی ممنون مامانی انشا... نینی همه سالم و صالح و در کنار پدر مادر هاشون زندگی رو سپری کنن
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
1 آذر 91 0:48
سلام
تولدتون مبارک باشه عزیزای من
انشالا 120 ساله بشید.میبوسمتون.
راستی سمیرایی جون عکسی تو ادامه مطلب نیست گلم.


سلااااااااام مرسی عزیزم
moot moot
1 آذر 91 6:11
salam azizamm tawalodeshonn mobarakaa

ama man edame matlabi nemibinammm kosh axa


سلام عزیزم اون روز نتونستم ببخشید دوست جون الان عکس گذاشتم
سمیه- مامان آیسا
1 آذر 91 12:41
نیکی جون و نیکا جون اولین سالروز زمینی شدنتون مبارک فسقلی های خوشکل.
الهی همیشه شاد و موفق باشین عروسکهای دلبند


مرسی سمیه جونم
تولد دختر تو ام با نیکیو نیکای من یکیه
متقابلا منم تبریک میگم
هنگامه
2 آذر 91 9:29
مامان سمیرایی خسته نباشی واقعا دست دردنکنه به خاطر این تولد خوشگلی که برای دخملی هات گرفتی.همیشه درکنارهم شادوسلامت باشین
وای مامانی خودتم خیللللللللللللللللللللللللللللللللللللی دوست داشتنی هستی همیشه حس خوبی بهت داشتم بادیدن عکس ت این حسم تکمیل شد
عشقای خاله رو ببوس

سلام عزیزممممم مرسی لطف داری دوستممممممممم
بوووووس
مامان نسرین
3 آذر 91 11:38
سلام
عکساتون خیلی خوشگل بود
من اولین باره عکستو میبینم
به نینیها تبریک میگم به خاطر داشتن همچین مامان مهربون و خانومی،امیدوارم همیشه در کنار هم شاد باشید



مرسی عزیزممممممم بوووووس
فرشته
3 آذر 91 12:07
سلام تولدشون مبارک من عاشق نی نی هاتون بودم الان عاشق خانوادتون شدم چقدر محجبه هستید خدا دونسته دختر رو به کی بده شما خوبید انشااله موفق باشید


سلام عزیزمممممممممم مرسی نظر لطفته بوووووس
مامی دوقلوها(زهرا)
3 آذر 91 20:38
سلام مامانی خسته نباشین هوووووووووورا دخمل ها هم بزرگ شدن تولدشون هم مبارک.ان شا.. تولد 120 سالگیشون.خیلی خوشحال شدم از دیدن شهرتون.موفق باشین


سلام عزیزمممممم
رفتی ارومیه؟
سارا
4 آذر 91 6:22
سلام این فراخوان رو ببینید http://mehrkhane.com/fa/news/4563 انشاالله امسال همه ی مامانای وبلاگ نویس بتونن فضای مجازی رو عاشورایی کنن
مامان طهورا عسلی
4 آذر 91 6:59
مبارکه انشاالله.............

من عاشق نیکی و نیکا شدم...............


مرسی عزیزمممممم
ساحل
5 آذر 91 20:02
تولدتون مبارک کوچولوهای خوشگل..
سمیرا جون ماشاالله دخترای گلت چقدر بزرگ شدن چقدر ناز شدن بوسسس


مرسی عزیزم بوس
آجی فافنه
6 آذر 91 22:29
واااااااااااااااای دیگه دارم ضعف میکنم .....سلااااام خاله خوبید همگی؟بازحمتای ما؟دستتون درد نکنه خیلی زحمت کشیده بودی ولی واقعا خوش گذشت بهموناز طرف همه ما لپپپپپپپپپپپپپپپای دخملیا رو ماچ کنایششششالا ارومیه میبینیمتون


سلام خالهههههه
مرسی...
نرگس مامان طاها و تارا
7 آذر 91 13:37
سلام طاها و تارا در مسابقه "ني ني و محرم "شركت كردند و براي برنده شده به راي شما نياز دارن.ممنون ميشيم به لينك زير مراجعه كرده و به كوچولوهاي ما راي دهيد.كد ما 42 است.زمان راي گيري از سه شنبه تا پنجشنبه است.ممنون http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1414.php
نرگس مامان طاها و تارا
7 آذر 91 13:38
سلام.چه دخملاي نازنازي.چه مامان با سليقه اي.خوشحالم از آشناييتون.اجازه ميديد لينكتون كنم؟


سلام عزیزم
مرسی...... بله حتما
مامامریم امیرعلی
7 آذر 91 21:53
سلام گلای خوشگل تولدتون مبارک


ممنون مادر بزرگ نمونه
ندا مامان پارسا و آریسا
8 آذر 91 14:11
عزیزای دلم تولدتون مبارک . مامان سمیرا آفرین به این سلیقه و هنر . انشالا فسقلا 120 ساله بشن و مثل مامانشون خوش ذوق فقط مامان سمیرا چرا در ابتدای عکسا اون جمله ی آخر را ننوشتی ؟ عکسا که تموم شد باید بگی موس را نگه داریم تا توضیحاتش بیاد؟؟؟؟؟ ای کلک

مرسی دوستم... باشه عزیزم دفعات بعد اولش مینویسم
بوس
mAhyA
9 آذر 91 23:13
ماشالله به این دخترای خوشگل تزیینات تولدشونم خیلی قشنگ بود ایشالله هزار ساله زیر سایه خداوند و پدر و مادر خوب و با ایمانشون بزرگ بشن و شاهد موفقیتا و خوشبختیشون باشید
نیکی
10 آذر 91 14:31
وای چقدر ناز شدن این خوشگلا من که عاشقشونم. این برای نیکی جون این برای نیکا جون این هم برای شما سمیرا جون تم تولد دوقلوها خیلی زیبا بود
تسنیم
11 آذر 91 16:47
سلام سمیرای عزیزم، خوبی دوستم
نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت هدیه میکنم

تبریک دست خالی مرا با سخاوت بی حدت بپذیر
تولدت دو تا گلت رو از ته دلم تبریک میگم

سمیرا جان از سال قبل که تو نی نی سایت با شما آشنا شدم همیشه تو یاد من هستید و نسبت بهت خیلی احساس خوبی داشتم و واقعا حالا که عکست رو دیدم، فهمیدم واقعا مهربون و دوست داشتنی هستی. امیدوارم گل هات همیشه پدر و مادر دار باشن
برای من هم دعا کن دوستم


خاله محدثه
13 آذر 91 11:41
سلام به مامانی سمیرای مهلبون ما منتظریم که بیای تم تولد دخملیا رو تو یه پست دیگه برامون کامل بذاریا چون خییییییییییییییییییییییییییییییییییلییییییییییییییییییییییییییی قشنگه
ناهید مامان اروین و نی نی
14 آذر 91 22:34
قربون این 2 تا وروجک برم من....تولدتون مبارک عزیزهای دلم
آتــریـسـا جـون
17 آذر 91 3:08
تو مثل پرنده های مهاجری تو مثل بارش بارون بهاری تو مثل گل توی گلدونایی تو مثل تصویر یک خاطره ای پشت قاب پنجره .......
بابای سید محمد
17 آذر 91 17:05
سلام بر فرشته های همراه و زیبا شنیدیم کم کم وقت رفتن به دورتر ها شد دلمون تنگ شده قبل رفتن حتما بیاید ببینیمتونااااااااا
مامان تارا و باربد
18 آذر 91 13:03
تولد دردونه ها خیلی مبارکه ( ببخشید بابت تأخیر )
كوكي
21 آذر 91 21:13
سلام مامان سميرا چه دخملات نازن خداهيچ وقت ازهم جداشون نكنه منم باخواهرم دوقلوام ازدواج كرده يه شهر ديگه خيلي سخته اسماشون چقدر نازن مخصوصا نيكا
مامان یلدا و سروش
25 آذر 91 0:13
خدا حفظشون کنه. با کلی تاخیر تولدشون مبارک
مامان نیکا
26 آذر 91 13:24
ای جانم آخی چه زود یکسال گذشت، چه ناز شدن ماشالله این دوتا، مبارک باشه یک سالگیتون خوشگلا مامان و بابای خوب چه تولد خوشگلی گرفتین، دستتون درد نکنه انشالله همیشه سلامت باشن و خدا براتون حفظشون کنه
فرشته دختر دایی
27 آذر 91 0:04
سلام عزیز تولد نینیهات مبارک.خیلی نازن.انشا الله سفر به خارج به خوبی و سلامتی خودت وخانوادت بگذره.بوسسسسسسسسس بوسسس
فرشته دختر دایی
27 آذر 91 0:13
سلام عزیزم تولد نینی های نازت مبارک.یکی از نینی ها شبیه شماست سمیرا جونانشا الله سفر به خارج به خوبی خوشی وسلامتی تمام شود وبرگردینبوسسسسسسسسسسسس

مرسی دختر دایی جون
منشرمنده شدم زنگ نزدم تبریک بگم نی نی بدنیا اومد خدا برات نگه دارتش
بوووس
مریم مامان ستایش
2 دی 91 9:50
ماشالله چقد شما بزرگ شدین..هزار ماشالله چقد نازتر شدین..چه تولدی..چه تزییناتی..از همه مهمتر چه گلای خوشجلی..دست مامانی درد نکنه با این همه زحمت..واقعا خسته نباشی عزیزم..تولد گلای نازت مبارک..
فرشته
3 دی 91 17:28
وایییی شما چقدر دیر به دیر میاین و مطلب میذارین الان از کی این ناناز خانما یک ساله شدن. نه خبری از واکسن یک سالگی دادین نه از محرم نینی ها نه از یلدا نه عکس بدونه موضوع بابا این وبلاگ واسه لحظه های نینیهاست بیاین وخاطراتشون رو ثبت کنید دفعه بعدی بیام عکس میخوامااا
باران قلنبه
4 دی 91 11:11
سلام عزیزم دخترم باران مظفری تو مسابقه محرم اتلیه سها شرکت کرده خوشحال میشم اگه به وبمون بیایی و به لینک مستقیم اتلیه بروید وبه باران امتیاز 5 رو بدهید تا 20 دی مهلت داره خیلی وقتتون رو نمیگیره ولی یک رای شما خیلی برای من ارزش داره منتظر کمکتون هستم اگر قبلا به کودک دیگری رای داه اید بازهم میتونید به باران من رای بدهید مرسی ادرس مستقیم اتلیه http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=5
مامان هلیا و پریا
5 دی 91 0:34
منم 2تا دخمل 9 ماهه دارم خدا نینیاتو واست نگه داره همیشه شاد وسالم باشید.
یاس نقره ای
18 دی 91 1:40
الهی خاله فدای شما دخترای خوشگل بشه
تولدتونم مبارک انشاالله 10000 ساله بشین
کاش میتونستم بخولمتون
مامانی سمیرا از طرف من ببوسشون محکم،واقعا ها
تو رو خدا برا منم دعا کن خدا بهم دو قلو بده
یا دو دختر یا یه دختر و پسر
از ته دل برام دعا کن


عزیزم ایشا... برات از ته ته دلم دعا مینکنم دوقلو نسیبت بشه
مرسی...
ملیسا
18 دی 91 12:43
عزیزم ماشالاااااااااا چقدر بزرگ شدن ....... تولد 1 سالگیشونم مبارکککککککک ایشالا جشن 120 سالگیشون زیر سایه پدر و مادر مهربونشون هوارتا بووووووووووووووووووووس
عمه الناجون
20 دی 91 13:16
سلام
ماشاءا... چه دخملای نازی دارین خدا حفظشون کنه
اگه مایل بودین باهم تبادل لینک داشته باشیم. مرسی


مرسی عزیزم
بله موافقممممممم
مامان امیرحسین ومحیا
29 بهمن 91 23:05
تولدتون مبارک/چه ناز ودوست داشتنی شدین .


مرسییییییییییییی