نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

14 ماه تمام

1391/10/30 19:12
نویسنده : mami samira
3,193 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای جون جونی...

سلام...

نیکی و نیکای ما 14 ماه رو هم تموم کردن و هنوززززززززززز خبری از ویزا نشده!!

دخترای گلم این ماه هم خیلی شیطونی کردید چن تا اتفاق و شیطنت عجیب خلق کردید... که همه رو قادر نیستم بیان کنم

فقط بگم که تا غفلت کنم از داخل توالت و کمد و پشت مبل و ... سر در میارید...

طبق معمول این ماه هم خوب بود  و مریضی و این چیزا نبود...

شکر خدا.

وزنتونم نیکا 11 کیلو و نیکی 10.5...

نیکی جون عزیزم چرا مثل آبجی نمیخوری؟ نذار اختلاف وزنی تون زیاد بشه...

الانم براتون با نشاسته  مسقطی درست کردم

نمیدونم چرا این پستای آخر رو میبینم به یه چیز پی میبرم!!! و اون این که مثل سابق خیلی طولانی نمی نویسم!!!

دوست جونابیایید نظر بدید اینطوری خوبه یا بیشتر توضیح بدم؟ و بیشتر خاطرات رو بیان کنم؟

 

ادامه هم طبق معمول عکس داریم...

 

با نگه داشتن موس روی عکسها اطلاعات رو میتونید ببینید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (22)

mAhyA
30 دی 91 21:48
هزاار ماشالله...
فقط شما عکساشونو برامون بذارید هرجور راحتید بنویسید اگه وقت دارید که چه بهتر کامل تر بنویسید برا آینده بچه ها هم بهتره بیشتر لذت میبرن به خصوص با توجه به اینکه دو تا گل دخترن و دخترا هم معمولا احساساتین و از خوندن خاطرات بچگیشون لذت میبرن ولی اگه با وجود دوقلوهای شیطون و دوست داشتنیتون وقت نمی کنید خوب همینقدرم بنویسید خوبه فقط عکسای مثل ماهشونو برامون بذارید تا از دلتنگی دربیایم یک دنیا ممنونتون میشیم
خدا همیشه سلامت و موفق براتون حفظشون کنه!!!!!


وای ما رو شرمنده میکنید...
خیلی ممنون که بهمون سر میزنید...
ایلیا الشن
1 بهمن 91 11:23
خوبی عزیزم .
ممنون به خاطر نظرت و ایمیلت تو وب گل پسملا .
راستی واست به جیمیلت میل فرستادم . انشاءا ... که گرفته باشی .
بعدش یه سوال فقط خواهشاً به آیکیوی من شک نکن اونجائی که عکس 4 نفره انداختین برای تفلد گل دخملا خودتی دیگه !! خیلی خوشگلی ماشاءا... بزنم به تخته . آذربایجان بالاسی گزل بالاسی یاشیاسن .
بعدش تر هم می شه دندونای فک پائین دخملات رو بخولم مموشا رو ببوسشون . هزارماشاء ا... .
رمز تشخیص این دوتا سیب خوشمزه رو برام بنویس خصوصی تو وبم . تا منم رمز تشخیص دوقلوهای خودم رو بهت لو بدم ههه .

یه سوال دیگه اینکه سایتی که عکس جیگرام رو آپلود می کنی برام می زاری .






سلام عزیزمممممممم مرسی... خوش بحالت که تو میتونی عکس بچه های منو ببینی
من نمیتونم...
ببین یه چیزی گرفتم اما بستم راستشو بخوای دوبار بسند بی زحمت
توی تولد بچه ها آره خودم بودم3>اما تو نظر لطفته دوستم نه بابا ... همچین مالی هم نیستیم
خدا ذاتمونو قشنگ کنه... من واقعا شخصیتتو دوست دارم
بووووس
قربونت مرسی فک پائین دخملارو میبوسمممممممم تو ام از طرف من گل پسراتو ببوس


فایر فاکس من عکسهای بچه هاتو باز نمیکنه بخاطر جایی که ازش آپلود کردی عکساشونو
ایلیا الشن
1 بهمن 91 11:55
سمیراجان می خوای عکسمو بذارم تو وبم بعد رمز رو خصوصی بهت بدم .

باید نازمو بکشی .. عکس پسرا رو هم می زارم ببینی


آرهههههههههههههههههههههههههههههههههه
چرا که نه
باشهههههههههههههه منتظرمممممم
مامان نسرین
1 بهمن 91 12:32
سلام
ماشاالله به گل دخملای نازت
اگه وقت کردی و خاطراتشونو گذاشتی که خیلی بهتره ،ولی درکت میکنم اگه نتونی

انشاالله ویزاتونم بزودی درست شه به سلامتی راهی بشین


مرسی عزیزم...
انشا... هر چی خیره پیش بیاد
مریم
1 بهمن 91 19:04
سلام
من اتفاقی اومدم تووبتون.خیلی قشنگه واقعامیگم من اهل چابلوسی نیستم مخصوصادختراتون که خیلی نازن خداحفظشون کنه
درکتون میکنم چون منم یه پسر 14ماهه دارم که خیلی شیطونه به منم سربزنید البته وب من به خوبی وب شمانیست


مرسی عزیزممم نظر لطفتونه
سمان مامان ایلیا الشن
2 بهمن 91 9:43
فعلا این رمز رو داشته باش سمیراجونم تا 20 دقیقه دیگه عکسم رو می زارم
الان نگاه کردم نبود
میخوای واسم میل کن دوس جون
چون کلا عکسایوبلاگتو نمیتوم باز کنم
سمان مامان
2 بهمن 91 15:26
عزیزم میلت رو چک کن .

تعریف هم یادت نره تا حد مرگ می خوام ذوق کنم ههه


حذ کردممممممممممممم خیلی خیلی زیبا.........
قشنگ..
ملوس
مامان
3>
خاله محدثه
2 بهمن 91 16:59
سلام به عشقای من سمیراجون نیکی نفس و نیکای عسل
پست جدید و دیدن روی ماه دخملیا بعد از یه روزکه سخت مشغول درس بودیم به منو و عمومرتضی خیلییییییییییییییییی چسبید و حسابییییییییییییییییی شارژمون کرد
راستش من هرروز وبتون رو چک میکنم تا ببینم یه وقت چیزی از دستم در نره

وقتی هم که می بینم پست جدید گذاشتین بازم خوشحال میشم که هنوز نرفتین چیکار کنم خب دلم واستون تنگ می شه دیگه
انشاالله که هرچی صلاحه به زودی و به خوبی براتون پیش بیاد.
راستی من هنوز یادم نرفته مه قول داده بودی تم تفلد دخملیارو تو یه پست جداگونه بذاریا زود باش دیگه
روی ماه هر سه تاتونو می بوسم

چطوری محدث؟
خوبی؟
داری میترکونی واسه کنکور هاااااااااااا
ایشالله ما واست دعا میکنیم قبول بشی..
جات خالی بودجمعه خونه فائزه اینا.
باشه محدثه جان ایشا... به زودی عکس میذارم حتما



دختر خاله جوووووووووون
2 بهمن 91 20:01
واااااااااااااااااااااااای چقدرنازن خداااااااااااااااااااا.
بخورمشون.خوشگلای گلم.
انشاا... که چشم نخورید.سلااام خاله جوونم خوبی؟؟؟خاله براشون یه اسفند دود کن.
من تو عمرم همچین بچه ای به این قشنگی ندیدم.آی جاااااااااااااااااااااااااااان.
انشاا...ویزاتون میاد وبه خوبی میروید کانادا. براتون هر روز دعا میکنم.بای
بای بای



آخه قربونت برم من
مرسی خاله جون
مامامریم امیرعلی
3 بهمن 91 9:14
ترنم
3 بهمن 91 15:28
سمیرا جونم وای که چقدر جگر طلاهایه نازنینی داری گلم خیلی خوشحال میشم وقتی پستای جدیدتو میبینم ماکه خوشحال میشیم اگه بیشتر از کارایه دخملی ها بنویسی اما میدونم با داشتن دو تا وروجک واقعا سخته ایشالله همیشه زود زود آپ کنی و ما هم از دیدنشون لذت ببریم


عزیزم مری که انقد مهربونی خدا ملینای نازنین رو واست حفظ کنه...
عموی محیط بان
3 بهمن 91 16:00
سلام به مامانی وبابایی نی نی ناز و مهربون من عموی محیط بانم شمارو دعوت میکنم به طرح بزرگ"هر کودک یک درخت"به مناسبت هفته منابع طبیعی و روزدرختکاری15اسفند منتظرتونماگه به سلامتی فرزندمون اهمیت می دیم پس بیایم تا حد توانمون نه بیشترء در حفظ طبیعت کوشا باشیم باید بدونیم که.کودکان آسیب پذیرترین گروه سنی به آلودگی هوایند. لطفا در اطلاع رسانی شریک باشید
ترنم
3 بهمن 91 16:29
حتما عزیزم با کمال میل عزیزم شما لینک شدید


مرسی
ریحانه
8 بهمن 91 19:35
تسنیم
11 بهمن 91 12:18
سلام سمیرا جان دوست خوبم
خیلی خوشحال شدم که عکس های جدید گل هات رو گذاشتی چون هر چند وقت یه بار وبلاگت رو نگاه میکنم که عکس های جدید بچه ها رو ببینم، واقعا ممنون که وقت میزاری، بقیه رو نمی دونم ولی من همیشه منتظر عکسای جدیدشون هستم
و نارراحت شدم که ویزاتون هنوز نیومده،توکل به خدا انشاا... زود زود ویزاتون میاد. و تو این اوضاع افتضاح مملکت زودتر جونتون رو بردارید و برید

راستی سمیرا جان برای من هم دعا کن خیلی محتاج دعا هستم دوستم. نیکی و نیکای دوست داشتنی رو ببوس


سلام عزیزم... مدتی بود بهت فکر میکردم... چه کار کردید؟
شما هم قصد رفتن داشتین نه؟
عزیزم آره... ویزا فعلا نیومده... البته حتما خیریتی توش هست...ضمنا خودمون ناراحت نیستیم الان کانادا دمای هواش -40 هستش و رفتن تو این هوا خیلی بصلاح نیست... متاسفانه آره هیچی معلوم نیست تو این مملکت
لعیا
11 بهمن 91 23:46
سمیراااااا سلاااااام .چه خبر? خوبی? فسقلیات خوبن? مثل امیرعلی همه جا رو زیرومیکنن? ببوسشون میوه های هلوی بهشتی تونو.


سلام لعیااااااااا خوبی؟
قربونت برم مرسی... آره دخترا خیلی شیطون شدن و یه مدته نیکی راه میره نیکا هم داره میرسه به پاش... حسابی شیطونی میکنن..خسته میشن.. بعد هم میخوابن دوباره... بیدار میشن و روز از نو روزی از نوع منم به هیچ کاری نمیرسم. تو چطوری؟ امیر علی جوجو چطوره؟ تو شیطونیه؟ الهی قربونش... دوستششششششش دارم از طرف من محکم ببوسشراستی sameera.ghorbani@gmail.com ای میل منه داشته باشش
تسنیم
12 بهمن 91 12:22
ممنون بله ما هم قصد رفتن داریم ولی همسرم سرکار سرش خیلی شلوغه و اصلا وقت نمی کنه برای زبان وقت بزاره و از نظر تحصیلی خیلی امید ندارم .... امسال لاتاری شرکت کردیم و دارم کم کم به راه های دیگه فکر میکنم . با این اوضاع خیلی بد اقتصادی دلم برای بچه هامون که میخوان تو این اوضاع نابسامان بزرگ بشن میسوزه ، البته کاش فقط مشکلات مالی بود......
تازه 3 ماه بود که برای بچه اقدام کردم که نمی دونم بگم از بد شانسی یا حکمت خدا رفتم سونو گفت پولیپ رحم داری و حتما باید برداریمش و حالا درگیر اونم خواهر.
من خیلی وقت ها بهت فکر میکنم احساس میکنم خیلی دختر خوب و مهربون و دل پاکی هستی.
سمیرا جان برام دعا کن. گل هات رو ببوس


مرسی دوستم... از خودت خبر دادی...
انشالله مشکلات یکی یکی برطرف میشن نگران نباش... انشالله یه نی نی خوشگل و دوست داشتنی صاحب میشی... و لاتاری رو میبری و میری اونور... و به خواسته های دلت میرسی. اما...خب... وطن آدم یه چیز دیگه ست
از بودن در وطن هم باید لذت ببریم. خدا خودش عالمه شاید اوضاع مملکت خوب بشه... مثل قبل.
امیرحسین کوچولو و آبجی بزرگه
13 بهمن 91 11:36
خدا حفظشون کنه خیلی ناز و بانمکن حتما نگهداری دو تا نی نی باهم خیلی سخته نه؟!


مرسی... آره خوب سخته ولی شیرینه
خاله جونی
14 بهمن 91 0:05
سلام عزیزم ماشاالله چه کوچولو های نازی دارین خدا حفظشون کنه



مرسی خاله جونی
تسنیم
14 بهمن 91 14:56
سلام سمیرا جون، ممنون گلم از لطفت
میخواستم ازت بپرسم اگه از نظرت اشکال نداره با هم با ایمیلی که برای لعیا جون گذاشتی در ارتباط باشیم.
اگر تنهاترین تنها شوم باز خدا هست،او جانشین تمام نداشتن های من است


آره گلم ای میلمو داشته باش...با هم در تماس باشیم
سمیه- مامان آیسا
26 بهمن 91 23:16
سمیرا جون هزارماشالله به خودت و همسرت و دو تا فرشته های نازت. خدا حفظشون کنه.
میگم ها فکر کنم بهتره که جزیئات رو حذف نکنی. اخه ادمی زاده دیگه . فراموشی زود میاد سراغش. بعدا ریز خاطرات رو یادت نمیاد . حیفه گلم. براشون از همه ی کارهاشون بنویس که بعدا با خوندنشون لذت ببرن


مرسی عزیزم
مامان دوقلوها(حسین_حسام)
29 بهمن 91 14:44
ســـــــــلام عزیز دلم وای چه ناز گلای خوشگلی خدا حفظشون کنه میبوسمتون ناز نازیای خوشگل


مرسی دوستم