نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 2 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

سلام بر 16 ماهگی...

1391/12/1 22:07
نویسنده : mami samira
3,516 بازدید
اشتراک گذاری

*_*ســـــــــــــــــــــــــــــــــــــلام*_*

دخترای عزیزممممممم با الاخره دارید قشنگ راه میرید... و دل منو شاد میکنید...الهــــــــی قربونشون برم

البته از 13 ماهگی ایستادن رو تجربه کرده بودید اما طول کشید تا راه بیافتید و حدود10 متر رو به تنهایی و بدون کمک راه برید(ناگفته نمونه که یه نمه نیکا ضعیفتره)

خوب....

خدا رو شکر این ماه هم مریضی و این چیزا نداشتین و دو هفته یه بار تقریبا دندون در میارید و کمی به تب کردن میافتید... بیشتر نیکا تب میکنه و دندون در اوردن نیکی خانوم عسل مسلی رو متوجه نمیشیم

منظورم از این ماه یعنی 15 ماهگی:|

تولد مامان جون(مادر بزرگ نیکی و نیکا)هم بوده زنده باشن همیشه...

بعدش این که...آناهی هم اومده تهران و پیشتون و حسابی لوستون کرده. و من هی باید هشدار بدم بغل نکن مادر من...بچه بغلی تحویلم نده...

دیگه این که این ماه برای اولین بار کمیی از موهای نازتون رو کوتاه کردیم و من نگه داشتم براتون که ببینید چه موهای لطیف و نازی دارید

وزنتون نمیدونم چنده اما میدونم که کم اشتها نیستید شکر خدا;)

یه چیز دیگه هم بگممممم... من دیگه دوست ندارم با شما مهمونی برم واقعا انرژی رو ازم میگیرید و همش دنبالتون باید بدوَم...خیلی خسته ام میکنید... یه جا بند نمیشید

آها اینم بگم... که اولین تولد محمد طه ی عزیزمون در راهه... پسر دائی happy birthday to you.......

تولد علی باباحون(بابای مامانی) خدا بیامرز هم 2اسفنده و تولد آناجوون هم 13 اسفند... تولد همه تو ن مبارک باشه

ما یه کادوی معنوی واسه علی بابا جون دادیم ایشا... قبول باشه و روحش شاد باشه اما مامانی دلش خیلی تنگ شده و میخواد حداقل تو خواب ببینتش...

عکسهای نیکی و نیکای عزیزم تو ادامه مطلبه تا دوستای گلمون ببینن.

دوستتون دارم خیلی... بهمون سر بزنید...

نیکا و نیکی عزیزم تو زمستون ٩١ که بعد از یک ماه روی بیرون رو دیدن آخه هوای تهران بشدت آلوده بود

این ایگوانای دختر خاله های باباییه که فکر کنم از نیکی و نیکای من بزرگتره قبلا خیلی کوچولو دبود اما الان فکر کنم نیم متر شده:)

اینجا نیکی من بغل بهاره جوون نشسته بود و از ایگوانا خیلی ترسیده بود

بابایی ژست ترسیدن رو گرفته:D

انگشت خوردن دخترام معضلی شده برامون!

کیک تولد مامان جوون(مادر بزرگ بابایی) زنده باشن

نورا... نوه عمه بابایی... خیلی نازی ماشالله...بوووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

تسنیم
30 بهمن 91 7:45
سلام سمیرا جون، خوبی، سرحالی گلم ، نیکی و نیکای نازنینم چطورن ، خیلی خوبه که جزئیات رو می نویسی، من که با خوندنش ذوق میکنم و اگه اونجا باشم و شیرین کاری بکنن یه بوس سفت ازشون میگیرم، خدا حفظشون کنه.
راستی سمیرا جان 2تا ایمیل برات فرستادم عزیزم جواب ندادی نمی دونم به دستت رسید یا نه.
راستی منم 2 هفته پیش عمل برداشتن پولیپ رو انجام دادم. شکر خدا خوب بود.التماس دعا


سلام دوستم مرسی...نظر لطفته
عزیزم من میلی ازت نگرفتم احتمالا اشتباه زدی ای میلمو
sameera.ghorbani@gmail.com
مامان کوثری
30 بهمن 91 9:26
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه
جشنواره بزرگ تولید صداهای صوتی
1 اسفند 91 16:35
دوست بزرگوار سمیرا عزیز برآنیم تا بزرگترین کتابخانه صوتی برای کودکان و نوجوانان ، بویژه کودکان نابینا را ایجاد کنیم .برای این کار، کافی است یک یا چندین کتاب مناسب کودکان و نوجوانان را انتخاب کرده، آن را بازخوانی نموه و فایل صوتی را برای ما ارسال نمائید و یا اینکه یکی از قصه ها ،داستانها و متل های محلی خود را با زبان و لهجه خود ضبط و به این جشنواره ارسال نمائید.بدین ترتیب شما علاوه بر اینکه در یک حرکت فرهنگی عظیم سهیم شده اید، بی هیچ هزینه ای جزو پدیدآورندگان کتاب کودک می شوید و همچنین در راه حفظ فرهنگ ، زبان و یا لهجه محلی خود گامی بزرگ را می پیمائید. از شما بزرگوار رسما دعوت به عمل می آید تا در اجرای این جشنواره ، درخواست " همکار افتخاری" ما را پذیرا باشید و با اطلاع رسانی یا هرگونه اقدامی که خود صلاح می دانید، یاری مان نمائید.
تسنیم
2 اسفند 91 10:08
سلام سمیرا جان من میلم رو چک کردم آدرس رو درست نوشتم نمیدونم چرا نرسیده ! اگه دوست داشتی برام میل بزن خوشحال میشم.
عکسهای خیلی نازی بود.کوچولوهات رو ببوس


مرسی عزیزم
آره جواب دادم ای میلتو دوستم
بوووووووس

مامان نسرین
2 اسفند 91 21:58
سلام ماشالله به نینیهای نازت .. اولین گامهای زیباشون مبارک باشه دوست خوبم امیدوارم این قدمها همیشه به نیکی برداشته بشه..آمین تولدانه های در راه هم پیشاپیش مبارک
دختر خاله جوووووووووووون
3 اسفند 91 11:01
سلام وای که چقدر بزرگ و خوردنی و ناز شدین.
دلم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی زیاد تنگولیده.سلام خاله جون خوفی؟؟؟
براشون اسفند دود کن.به همه هم و به خصوص آناهی هم سلام برسون.دوستون دارم همیشه.
بای بای.






مرسی دختر خاله جووووون
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
5 اسفند 91 0:22
ماشالا به نیکی و نیکای عزیز
دیگه خانمی شدن واسه خودشون
ببوسشون به جای من سمیرا جون


مرسی دوستممممممممممم تو ام دوقلوهای منو ببوس
گلدونه ها
10 اسفند 91 2:23
پریا(ق)
17 اسفند 91 23:41
سلام،خوبی سمیراجون؟دخملاتون چقد ماه شدن...!ازعید پارسال ندیدمشون،کدومشون شبیه من بود...؟تعطیلات منتظرتون هستیم حتما حتما نقده بیاین.ازطرف من نیکی ونیکا جونو ببوسین


سلام پریا جان مرسی عزیزممممم
چشم انشا...
نیکی عین توئه عزیزم...زنده باشی
ندا مامان پارسا و آریسا
29 اسفند 91 16:13
فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد
شبنم
2 اردیبهشت 92 0:17
سلام عزيزم.سال نوت مبارك.متعجب شدم كه هنوز ايرانين.دلم برات تنگ شده.ماشالا به خوشگلات.چطوري ميتونيم باهم درتماس باشيم؟


سلاممممممممم عزیزممممممم
خوبی؟ من ای میلمو میدم شماره خونه تو بهم بگو.. موبایلم بیشتر اوقات خاموشه
آره فعلا منتظر ویزاییم... هنوز خبری نشده