نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 8 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

سفرنامه عشق آباد

1392/3/4 12:00
نویسنده : mami samira
7,124 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا و سلام...

امروز نیکی و نیکای من 18 ماه و 5 روزشونه که هنوز واکسن 18 ماهگی رو نزدیم! چرا که امروز از مسافرت رسیدیم!

امروز روز پدر... هست! هوووووووووراااااااااا

بابایی روزت مبارک! 2مین روز پدر رو واسه بابایی جشن گرفتیم! بابایی ایشا... 100مین روز پدر رو هم در کنار هم باشیم!

خیلی توضیح نمیده مامانی... این پست رو میخواییم خلوط از نوشته و پر از عکس کنیم

حتما حتما حتما ادامه مطلب رو ببینید! خیلی خیلی عکس داریم!

 

 

این عکس رو از پنجره حال که رو به حیاط هست گرفتم! اینجا خانه ی جدید ماستمژه

 

همه این عکسارو تو حیاط و باغچه ی خونه جدیدمون گرفتیم! خوشگله نه؟قلب

 

اینم گل یکی از گلدونای خونه بابا بزرگِ...

__________________________________________________________________________

از اینجا به بعد هر چی عکس میبینید مربوط میشه به سفر عشق آباد!خجالت

این گل ها رو یکی از فروشنده ها که عاشق دوقلوهای ما شده بود داد! به دخترای گلم...ماچ

 

این خانوم مهربون که فروشنده میوه و سبزیجات بود تو بازار روسکی، ازش عکس گرفتیم که همیشه به یادش باشیم... دوتا سیب خوشمزه قرمز به دخترای من داد که خیلی با ولع میخوردن!

اینم یه جفت دوقلونیشخند این دوتا پسرا و دوستاشون تا دخترای ما رو دیدن خندیدن! وقتی جلوتر رفتیم دیدیم که این دوتا دوقلو هستن و با هم دوست دشدیم و تصمیم گرفتیم عکس بگیریم!

 

اینجا هم دخترام ژست میگرفتن و ما عکس! البته یک آقایی هم اومد ارشون عکس گرفت!

 

اینم شهربازی فروشگاه ایمپاش

 

 اینم نمایی از شهر عشق آباد(میدان بِش اَیاخ)

 

در ادامه بایستی بگم که ما از 28 اردیبهشت حرکت کردیم به سمت مشهد و 2 روز اونجا بودیم و بماند که زیارت خیلی قسمتمون نشد به واسطه این وروجکا... روز 3 و 4 هم عشق آباد رفتیم(پایتخت ترکمنستان) و روز 5 یک زیارت کوته داشتیم تو حرم امام رضا... و برگشتیم!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

مامی دوقلوها(زهرا)
4 خرداد 92 13:28
وای خیلی لذت بردم عزیزم همیشه از خوندن شادی ها و خوشبختی قشنگتون شاد میشم امیدوارم همیشه شاد باشیددخترای خوشگلمون ببوس
ناهید مامان اروین و ارشین
4 خرداد 92 16:33
خداااااااااااااااااااااااااااااا.....این 2 تا چقدر بزرگ شدننننننننن........فداشون بشم من.........بوسسسس
ترنم
4 خرداد 92 19:34
سمیرا جون عکسا عالی بودن منکه از دیدن عکسا کلی لذت بردم کوچولوهایه دوست داشتنیم چقدر ملوس و ناز شدن ببوس این جگرطلاهایه خاله رو


قربون تو
هنگامه
4 خرداد 92 21:41
خونه جدیدتون مبارک مامانی خیلی خوشگل وسرسبزه. ایشاا...پراز خیروبرکت پرازشادی وسلامتی و خاطرات شادبراتون باشه.
مامانی ممنون بابت عکسای نازدونه هازیارت قبول ایشاا...همیشه به گردش وسفرهای خوب وشاد
ماشاا....به نی نی های نازت و خودتون چشم بد ازتون دورمامانی.
خیلی خوشحال شدم چهره خوشگل و مهربون شما رو دوباره دیدم
نیکی جونمنیکاجونممامان سمیرای مهربون

سلامممم... مرسییییی نظر لطفتونه...
خیلی ممنون که از وبلاگمون دیدن میکنی دوست عزیزممم
میبوسمت..
مامان شايان و پرنيا
5 خرداد 92 23:34
اي جووووووووووونم خوشگلا ناناسا
mAhyA
6 خرداد 92 16:29
وووووووواااای چقدر دلم برای این عروسکای کوچولو تنگ شده بود خیلی عکسای قشنگی بودن همیشه به سفر و شادی باشید
محمد طه سرباز كوچك اقا
7 خرداد 92 14:23
سلام / اين بهترين سفرنامه اي بود كه ديدم نينياخ بيز ده گدموش دوخ تب رو زه/ايشق اباد كد دو؟


یوخ بابا؟؟؟؟؟ بس سیزین سفرنامه ییز هر نه دن گوزلتر دی...
قدم نو رسیده مبارک
فرشته
10 خرداد 92 16:16
خونه نو مبارک و زیارت قبول. من با شما یه چیز مشترک داشتم همیشه میومدم وبلاگتون مثل اینکه دیگه ندارم اما دخملارو خیلی دوس دارم وبازم میام .منطورم اثاث کشی تونه یعنی دیگه پیش مادر بزرگ دخترا زندگی نمیکنید؟







مرسی فرشته جان که به وبلاگمون سر میزنی...
عزیزم.ره از اول اسفند ماه اساس کشی کردیم این خونه جدید چرا که بابایی نیکی و نیکا وقتی خونه میومد بچه ها خواب بودن و خونه پدربزرگ دخترام خیلی دور بود به محل کار همسرم. اما اینطوری که نزدیک کار بابایی اومدیدم ایشون ناهار رو هم میاد خونه...
نه دیگه اونجا نیستیم!
تسنیم
11 خرداد 92 7:40
سلام به سمیرای عزیزم ، چطوری خانمی؟
چقدر کار خوبی کردی عکس زیاد گذاشتی باور کن دلم برای نیکی و نیکا تنگ شده بود، خیلی ماه و دوست داشتنی شدن، خوشحال شدم که بهتون خوش گذشته (راستی این سفر بابت ویزا بود؟)
هر وقت تونستی برام ایمیل بزن خیلی خوشحال میشم.
خونه جدید هم مبارک باشه انشاءا... خونه با برکتی براتون باشه و همیشه خوشحال باشید


سلام عزیزم... خوبی؟
قربونت...منم بهت فکر میکردم که نیستی یه مدته..
سفر هم آره...
بابت دعات برای خونمون ممنونمممممممممم
مامی کیارش و کیانا
11 خرداد 92 13:41
مامی سمیرا ایشاله همیشه به سفر و شادی زیارتتون هم قبول باشه
از دیدن عکسا و دو قل خوشگلت حسابی کیف کردم ببوسشون


مرسی عزیزم...
ایشا... دوقلو های خوشگل شما هم همیشه خوب و خوش و سرحال باشن
کوکی
12 خرداد 92 22:11
سلام
هرچندوقت یه بار به وبت سرمیزنم برای دیدن عکسا
عکسایی که میذاری رو دوس دارم هرچند نوشته هات نه
دوسه مرتبه کامنت گذاشتم اما گویی یا نیومدی به وبم سربزنی یا از الونکم خوشت نیومد درهرصورت موید باشی از دور میبوسمتون


من اصلا اصلا پستی از شما ندیده بودم... جالبه... و تو عمرم فقط یک پیام رو تائید نکردم و اون هم مربوط میشه به اوایل نوشتنم..
ممنون که سر میزنی اما من وبلاگمو اختصاصی کردم برای نیکی و نیکا و هیچ بحث سیاسی و اجتماعی خاصی رو اصلا دوست ندارم پی گیر باشم.
متشکر از حضورت.
سیمه - مامان آیسا
14 خرداد 92 8:31
الهی جونم چقدر دو تا وروجکات ناز و خوردنی شدن سمیرا جون. هزار ماشاالله.
خونه ی جدید مبارک. چقدر قشنگ خانمی.
بسلامتی سفرتون بخوشی اومد و رفت. خدا رو شکر. از عکسهای خیلی نازت ممنون.


مرسی مامان آیسای مهربووون
کوکی
17 خرداد 92 12:22
سلام
مبعث رسول رحمت و رأفت و پیام آور مهربانی و عطوفت فرخنده باد
خونه جدید هم مبارک
خودت و دخملات دوس دارم


مرسی عزیز دلم... ما همچنین
پوپک
18 خرداد 92 15:17
عکسها خیلی عالی بودن. همیشه سفر و خوشی.


مرسی پوپک جان... ممنون که بهمون سر میزنی
ايلياالشن
19 خرداد 92 7:33
سميرا جونم به غرعاننننننننن عاشقتم با من قهر نباش دوست جونيييييييييييييييييييي من خيلي دوست دارم تييييييييي فدااااااااااااا برم من جدي جدي دوستم من رمز رو برات خصوصي گذاشته بودم گلم اگه نرسيده تسخير ني ني وبلاگه خو اگه نرسيده من چيكار كنم فكر كنم ني ني وبلاگ با نظر خصوصي مشچل داله


سلام جیگر... جدی؟ خوب عب ندارهههههه خداییش تو کف پسملیا بودمااااااا
امیدوارم خوب شن زووووود
ايليا الشن
19 خرداد 92 7:35
سميرا دخملا هزارماشاءا... هزرا الله اكبرخيلي ماه شدن ولي خوب شما كجا ما كجا شما مرفه بي دردين

جيگر مموشا رو بخورم آينه همديگن عين همن اينا كه بشتر تر شبيه همن دوست جوني



قوربون تو... قابلتو ندارن خخخخخخخ
ما؟ مرفه بی درد؟ عجب!!!
جدی ؟ من حس میکنم دخترام همسان نا همسانن..ههههههه
ايلياالشن
19 خرداد 92 7:37
راستي خيلي سورپرايزم كردي گلم اومدم يهو ديدم يه عالمه نظر گذاشتي اول صبحي خيلي كيف كردم خدا دلتو شاد كنه روحمو شاد كردي



قوربون تووووووووووووو داشتم بقیه رو هم میخوندم اکه اعتبار وایمکسمون تموم شد ومشغول خرید دوباره شدیم و بعدا میام بازم کلی نظر میذارم عجقمممم بوس
حنا
19 خرداد 92 14:06
سلام
من فقط دو تا پست آخر رو نیومده بودم قبلش بهتون سر میزدم و واقعا واقعا سوپرایز شدم هزار ماشالله خانمی شدن .واسه خودشون عکسا فوق العاده بود.
زیارتتون هم قبول عزیزم .
ایشالله همش به سفر و خوشی و شادی
دخترای نازت رو می بوسمممممممممممممممم


مرسییی دوووستم خدا دوقلو هاتو نگه داره واست. ماشالله.
فاطمه جوووووووووووووووووووووووون
3 تیر 92 13:06
سلااااااااااااام به دخترخاله های نازم.
خاله جوووون سلام.خوبی؟؟عمو حامد چه طوره؟؟
قربون نیکی جون ونیکا جون بشم من.
از راه دور میبوسمشون.
خوشملا بای بای.


فربونت دختر خاله جون
هستی و هلیا
15 تیر 92 18:10
عکساتون خ خوشگل بودن ب وب ما هم ی سری بزنید البته نظر یادتون نره.
هستی و هلیا
15 تیر 92 18:12
راستی ما لینکتون کردیم
مارم بلینکین


هستی و هلیا عزیزای دل مامان بابا
19 تیر 92 0:48
سلام وب ما ی مشکلی پیدا کرد ماهم ب خانواده ی نی نی وب پیوستیم ادرس وب ما عوض شد مارو با ی ادرس دگ بلینکین راستی یکی دو روزه دگ به وب ما بیاین تا هم وبمون کامل شه هم نوشته هامون
تسنیم
10 مرداد 92 11:01
سلام سمیرا جان خوبی عزیزم ؟ نیکی و نیکا جانم خوب هستن؟
کجائییییییییییییی خانمی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ من چندین بار سر زدم به وبلاگتون و خبری ازتون نیست ، انشاءا.. که خیره و خوشحال باشید
از خودت و کوچولوها یه خبر بده؟ نگران شدم عزیزم


ُسلام دوستم... انقد که سرم شلوغه نمیتونم بیام.
ولی خبرهای خوشی در راهه
تسنیم
12 مرداد 92 10:53
سلام عزیزمممممممممم باور کن از ته دل خیلی خوشحال شدم که خوشحالی، ایشاا... که همیشه سرت به خوشی گرم باشه دوستم. میخواستم به شماره ای که برام ایمیل کرده بودی زنگ بزنم گفتم یه وقت مزاحم میشم، خیلی دوست دارم از نزدیک همدیگر رو ببینیم و باهم آشنا بشیم منتظر خبرهای خوشت هستم گلم ایشاا... که خیره من شمارم رو برات ایمیل میکنم اگه دوست داشتی زنگ بزن ، خیلی خوشحال میشم
خاله محدثه
15 مرداد 92 0:41
سلام به دخملای خوردنی خودم نیکی و نیکا و به مامان بی معرفتشون سمیرا خانم
هیچ معلویه که شماها کجایین؟ نمی گین دلمون براتون تنگ که چه عرض کنم آآآببب شده!
نه یه حال و احوالی نه یه زنگ و تماسی توی مهمونی ها هم که همش غایبین!!!
خطوط ارتباطیمونم که کلا با هم قطع شده، موبایلت خاموش! شماره منزل جدیدتونم که نداریم فقط تنها راهی که باقی مونده همین وبتونه
لا اقل تند تند آپ کن اینجا یه خبری از حال و احوالتون داشته باشیم و عکسای خانوم خانوما رو ببینیم خوشحال بشیم.
دلتنگتونیم
نماز روزه هاتون قبول
پیشاپیش عیدتون مبارک و ایام به کام


سلام دوستم... خوبی؟؟؟؟؟؟؟
تو پست جدید همه چی رو خواهم گفت... ببخشید.... کلا میدونم اگه پست بعدی رو بخونی بهم حق میدی...
مامان ریحانه جون
15 مرداد 92 13:29
سلام.. عبادتتون قبول... ریحانه من در جشنواره نی نی شکمو شرکت کرده کد ریحانه 845 هست لطف بزرگی میکنی اگه کد 845 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنی واقعا ممنونت میشم اگه بتونید کد 845 رو با چند تا خط موبایل متفاوت به شماره ی داده شده ارسال کنید که نورالانور میشه و واقعا شرمنده میکنید اگه لطف کردی و رای دادی بهم خبر بدی ممنون میشم هم برای اینکه از لطف و مهربونیت تشکر کنم هم برای اینکه تعداد آرا رو داشته باشم پیشاپیش از لطفت واقعا ممنونم اگه خواستی عکس جشنواره ای ریحانه رو ببینی زحمت بکش و یه سر بیا وب ریحانه , عکس جشنواره ایش رو گذاشتم مرسی از لطفت دوست خوبم ارسال کد 845 به شماره 20008080200یادت نره ها ریحانه روی رای های شما دوستای گل خیلی خیلـــــــــــــــی حساب کرده.... خیلی خیلی خیلی ممنونت میشم به نی نی من رای بدی امیدوارم بتونم یه روزی یه جایی تویه دلخوشی هاتون جبران کنم موفق و پیروز باشی
عسل(مامان آراد و آرشیدا )
20 مرداد 92 0:47
سلام سمیرا جان.خوبی عزیزم؟کجایی خانمی؟بیا آپ کن دیگه. عزیزم رمز پستهای وبلاگ دوقلوهامو برات خصوصی میفرستم.پیش ما هم بیا