نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

به نام خدا

1390/7/25 20:06
نویسنده : mami samira
1,343 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من مامی سمیرا هستم، مامان نیکی و نیکا

و الان هفته 32 بارداری مو میگذرونم

خواستم شروع کنم برای نی نی های دوقلو ی خودم یه وبلاگ طراحی کنم. میدونم دیره اما دخملی ها میدونن که سرم خیلی شلوغ بود پایان نامه و این حرفا

...

بازم دیر نشده .

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

khale aida
2 آبان 90 16:58
azizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam fekr konam avalin kasi basham ke nazar midam vali onghadr zogh zadam ke nemidonam chi begam nikio nika joniii asheghetonaaaaaaaam ishalla ke sahiho salem be donya biyaeed o mamanetono aziat nakonid booooooooooooooooooooooooooooos
khale shilan
2 آبان 90 17:06
elaaaaaaaaahii ghorbuneshoooooon berammm........man aashegheshooooooooooonam......asheghe oun moohay lakhte meshkishooooon..... montazereshunim mamani
مامی سمیرا
2 آبان 90 17:19
الهی قربونتون برم.................. مرسی که هم پای من براشون ذوف میکنید.........