نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 10 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

17 ماهگی و 18 ماهگی ...

1392/2/14 23:53
نویسنده : mami samira
4,155 بازدید
اشتراک گذاری

 به نام خدای خوب و مهربون...

 

سلام،

امیدوارم حال و احوال همه دوستای خوبمون خوب خوبِ خووووووووب باشه!

از همه دوستانی که پی گیر وبلاگ ما هستن و توجه و نظر لطفشون همیشه شامل حال ما هست تشکر و قدر دانی میکنم و بابت تاخیرات عذر خواهی میکنمخجالت

خیلی سرم شلوغ میشه بعضی وقتا... و فرصت پست گذاشتن پیدا نمیکنم!

از 18 ماهگی که در انتظارمون هست باید بگم که 29 ام اردیبهشت دخترام 18 ماه رو تمام میکنن و باید آخرین واکسن نوزادی رو بزنن .. ایشا... بعدش دیگه واکسنی وجود نداره تاااااااااااااااااااا 7 سالگیقلب

همه مامانا میدونن که واکسن یکی از استرس زا ترین مقرارت کودکیاریه...

انشا... که خیلی دردناک نباشه!

واما قبل از 18 ماهگی دخترام ببینیم چه اتفاقاتی افتاده و میشه پیشبینی کرد که چه اتفاقاتی رو در پیش رو مون داریم!

دخترای عزیزم حالشون خوبه الحمد الله! و از اون سرما خوردگی خفن و شکستگی استخون ترقوه نیکا...خبری نیست...شکر...

اتفاقات خوبی داشتیم تو 17 ماهگی دخترامون! بابایی تولدش بود! 30 سالگی بابایی رو با حضور نیکی و نیکا تجربه کردیم! خدا رو شکر... جای همه دوستان خالی! منم کیک درست کرده بودم... و یک کادوی تقریبا معنوی به بابایی کادو دادم انشا... که تا آخر عمر ازش خوب مراغبت کنیممژه

بابایی خوشش اومد...

بعد تولد بابایی روز مادر رو داشتیم! که نزدیکای ظهر با یک دسته گل زیبا مورد سورپرایز واقع شدم...قلب بعدش هم رفتیم خونه مامان جون بابایی... از اونجا هم خونه پدر بزرگ اینا... که هم تولد بابابزرگ رو گرفتیم هم روز زن و مادر رو گرامی داشتیم...

پس در نتیجه:

روز مادر رو به همه مامانای گل سرزمین پاکم تبریک میگم.

فردای روز مادر، روز معلم رو داشتیم! و طبق معمول هر سال کسایی که همیشه بهم تبریک میگفتن زنگ زدن و بهم تبریک گفتن واقعا ممنونم از همه شون از بابایی و آنا جون گرفته تا دایی ها و خاله ها و دوستای گل مامانی و حتی دوست های آنا جوون نهایت تشکر و سپاس رو دارم. مرسی که با وجود این که سر کار نرفتم و خدمت نکردم(البته ناخواسته بوده) هنوز معتقدید من یک معلم هستم!!

اگر که سرنوشت ما چنین باشه که ایران ماندگار باشیم انشالله کارم رو از مهر ماه میخوام شروع کنم و در این صورت مهاجرت خواهیم کرد به ارومیه... انشا...

اگر هم قسمتمون خارج از ایران بود باز هم امیدوارم شغلمو از دست ندم و دوباره تو گرفتن مرخصی موفق باشم.

ضمنا میخوام همینجا به روح دوست داشتنی بابام سلام بفرستم و هفته معلم رو بهش تبریک بگم! خیلی دلم واست تنگ شده... و خیلی ناراحتم که چنین روز هایی رو ما جشن میگیریم و تو نیستیناراحت.

دوستت دارم. الهی که نور به قبرت بباره...

بگذریم که من کم کم دارم احساسی میشم... چه میشه کرد داغ عزیزان سخته!

قبل از روز مادر دخترای عزیزمو بردیم آتلیه و 4 تا عکس ازشون گرفتیم! و سورپرایزی که میگفتم در راهه همین بود!

واما از اتفاقاتی که گذشت گفتیم اما اشاره ای به برنامه های این ماه نکردم! بله... ما یه مسافرت در پیش رو داریم... انشالله خدا نصیب همه کنه... داریم میریم پا بوس امام رضا...خدا بخواد!  بلیط هم گرفتیم تاریخ رفت:28 اردیبهشت حوالی 10 شب و تاریخ برگشت:2 خرداد حوالی 6 عصر!

نائب الزیاره همه دوستای گلم خواهم بود انشالله... و خیلی اتفاق خوبی هست این سفر معنوی واسه ما...

ادامه مطلب یادتون نرهبای بای

ببخشید بابت انتخاب آتلیه! میدونم که عکاسش حرفه ای کار نکرده نه تنها نورپردازیش ضعیف بود بلکه بی حوصله هم بود! کادرش درست نبود و شکار لحظه دلچسبی هم نکرده...

انشا... تو عکس های بعدی میرم پیش خانوم هاله حیدری...

در ادامه عکسهای بالا میخوام از تولد بابایی عکس بذارم...

 

راستی پست قبلی من عکس نذاشتم اونجا هم میخوام عکس آپلود کنم حتما اونجا رو هم ببینید.

این کیک رو شب قبل از تولد درست کردم که ببینم آیا میتونم! و انصافا خوشمزه بودقلب

اینم کیک تولد بابایی روز تولدش! ایراداتشو فهمیدم از لحاظ ظاهری انشا... تو کیک های بعدی جبرانش کنم!

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

بابایی
15 اردیبهشت 92 0:11
سلام بر خانومی گلم،



این اولین باره که برای سایت بچه ها نظر می ذارم چون به دلایلی نمی تونستم و ....



ولی باید بگم که حالا دیگه سی ساله شدم و می تونم!!



باید بگم که پست خیلی قشنگی بود و یه بار دیگه روز همسر و معلم رو تبریک میگم و آرزو دارم شغل معلمی رو از دست ندی که به نظر من علاوه بر جایگاه بالاش، بهترین شغل برای خانوماست! بعد طراح لباس!!!



راستی بابت کادوهای تولدم هم ممنونم، خیلی قشنگ بود! واقعا مرسی!



بچه های گلم هم دوستشون دارم و ایشا... پدر خوبی براشون باشم.



عکسا بامزه و قشنگه به نظرم! عکاس عکس من هم خیلی حرفه ای بوده که از این وجنات ما! عکس خوبی تونسته بگیره ....



دوستدار همسر و بچه ها و همه بازدیدکننده ها هستم!



بابا حامد




ای بلا چه... نمردیم و نظر شما رو هم دیدیم!

آفتاب از کدوم طرف دراومده؟!!! ها هااا

در هر صورت ما از این نظرت خوشحال شدیم و بازم از این کار ها بکن!


خاله خانم
15 اردیبهشت 92 2:51
اولا سلامدوما تولد بابایی مبارک سوما روز زن و روز معلم به آجی گلم مبارکچهارم اینکه الهی قررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررربون این نی نی خوشگله ها برررررررررررررررررررررررررررررمببخشید کمی دیر تبریکامو گفتم دلیلش هم میدونین دیگهبه هر حال الهی که همتون در کنار هم سالم و خوشبخت بشینمشتاق دیدار لپپپپپپای جیگرای خاله شونو عوضش بماچین


سلام خاللللللللله جون... مرسی... بیا زود ببینیمت!
تسنیم
16 اردیبهشت 92 7:13
سلام و تبریک بی انتها باب روز مادر و روز معلم خدمت دوست گلم سمیرا جان
منتظر عکس های وروجک ها بودیم خیلی هم خوشجل شده با اون پیراهن های سرمه ای بانمک
تولد همسری رو هم بهتون تبریک میگم انشاء ا.. هر جا که هستین خوشبخت باشید


مرسی دوست خوبمممممم
انشا... شما هم همیشه خوب و خوش و سلامت باشین
هنگامه
16 اردیبهشت 92 21:52
ممنون مامانی به خاطر سورپرایزی خیلی خوشگلت ماشاا...دسته گلات چقدر خانم شدن.نیکاجونم نیکی جونم
خداروشکرسلامتین ایشاا...همیشه شادوسلامت درکنارهم باشین
تولدبابایی هم مبارک ایشاا...تولد 120 سالگی درکناردسته گلای نازتون
روزمادر وروز معلم هم به شما مامان مهربون مبارکمطمئنم معلم خیلی مهربونی هستین
رفتین مشهدمامانی یاد ماهم باشین التماس دعای فراون


مرسی دوست عزیزم... نظر لطفته... بابت تبریکات هم بی نهایت متشکرممممممم
انشا... نائب الزیاره ایم... چشم...حرم امام رضا دعا هم میکنیم انشا... که لیاقت داشته باشیم
لطیف
26 اردیبهشت 92 21:18
سلام بر مامان و بابای نیکی و نیکا و سلام بر دختر خاله مهربان وقت بخیر و شادی ایام رجب است و التماس دعا
مريم
28 اردیبهشت 92 17:02
سلام بر دوست عزیز و قدیمه من و دخترا ی کوچلوى ناز.
خوبین تینا هم سلام داره روز مادر و روز زنتون مبارک
رو نیکا ونیکی رو ببوس مشهد ما هم دعا کنین
خداحافظ


قربونت عزیزمممم
روی تینا رو ببوس...
محتاج دعا
مامی دوقلوها(زهرا)
30 اردیبهشت 92 16:25
سلام عزیزم
اخه نازی چقد بزرگ و خانوم شدن .عکساشونم خشکله.موش لباس خوشگلشون بخوررررره.همیشه به شادی باشی


سلام زهرا جان
مرسی... روی دوقلو ها رو ببوس
مرسی که میای...
ملیسا
4 خرداد 92 2:54
ای جانم ماشالا به این 2 تا خانوم خوشگلللللل که انقدر بزرگ شدن و خانومممممممممممم


مرسی عزیزممممم لینک دخترتو بده ببینم
هستی و هلیا
14 خرداد 92 13:34
ماهم دوقلوییم خوشحال میشیم
یه سری به وب ما بزنین


چشم عزیزای دوقلو...مرسیی
قالب های اختصاصی برای کودکان
25 تیر 92 13:16
ساخت قالب با عکس های کودکان زیبایتان با کمترین قیمت برای سفارش به وب قالب های اختصاصی کودکان مراجعه کنید
مامان آروین (مریم)
3 مرداد 92 11:04
سلام دوست داری تو ماه مبارک رمضان ثواب داشته باشی ؟ اون هم کمک به کودکان نیازمند ..... تو مسابقه نی نی شکمو شرکت و هدفم از شرکت در صورت برنده شدن ، اهدا مبلغ مورد نظر به کودکان نیازمند می باشد. در صورت تمایل و شریک شدن در ثواب آن می توانید کد 737 را به شماره 20008080200 ارسال نمائید . همچنین می توانید به اعضای خانواده ، دوستان ، همکاران و سایرین هم خبر بدهید تا در این اجر معنوی شریک باشند . پیامبر اکرم (ص) : بخشنده بودن قبل از آنکه توانائی مالی بخواهد ، قلبی بزرگ میخواهد . منتظر قلب های مهربونتون هستم .