نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

نیکی و نیکا در 3ومین هفته گرد

1390/9/20 20:08
نویسنده : mami samira
2,190 بازدید
اشتراک گذاری

 

بنام خدا

و

سلام

اومدم بگم امروز نیکی و نیکای من 21روزه شدن...

اینم عکساشون...

 

 

دخترام خیلی شیطون تر شدن

و باید زمان بیشتری رو براشون بذارم

مامانی ها بزرگ شدین و انشا... دانشجو شدین و احیانا اگه به جایی رسیدین که مشغول پایان نامه هاتون بودین بدونید که مامانی شما الان هم باید پایان نامه شو به یه جایی برسونه هم باید از شما مراقبت کنه....

حالا بریم سراغ عکساتون

هوووووووووووووووووووراتشویق

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (25)

مامان زینب
21 آذر 90 14:16
وای خدا چه نازن. چه خوشمزه خوابیدن
maryam
21 آذر 90 16:01
SALAM BACHEHA BAZAM MANAM KHLE MARYAM RASTI EMROZ TINAHAM OMADE SHORO BEBINE AMA KAMI AZIYAT MIKONE MIGE MVANAM MIKHAM TAYPE KONAM VA SALAM BEDAM BA NAZ NAZIHAAZTARAFE TINA INAM AZ TARAFE MAN
خاله جوووووووووووووووووووووووووووون
21 آذر 90 17:15
ووووووووووووووییییییییییییییییییییییییییششش جوجه فسقلیا
آرزو
23 آذر 90 15:41
خدا حفظشون کنه خیلی نازن خوشبحالشون که مامان فعالی دارن
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
25 آذر 90 16:17
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . مطالب وبلاگ من با عكسهاي خانوادگي بروز شد خوشحال ميشم تشريف بيارين نظر يادتون نره لطفا. www.jegheleh.niniweblog.com
سمیرا مامان آنیتا
27 آذر 90 12:38
وای چه جالب من هم سمیرا هستم و همسرم حامد دخترای گلت هم خیلی نازن خدا حفظشون کنه
از طرف دایی یاسر
28 آذر 90 16:24
نیکی و نیکا رو میبوسم.ایول به تمام دایی ها.آقا علی قربانی پاشو کرده تو یه کفش میگه من یکی شو میخوام.ارزون حساب کنین مشتری میشیم
صبیر
30 آذر 90 13:50
سالام .چیت که .لی لی ها چیت خازن.2تا اکیزز جدید بکش .
مامان نیاز
30 آذر 90 14:23
سلام جیگرا بخورمتونننننننننننننننننننن کد نیاز هم یادتون نره 183
خانواده آقای طاهری
2 دی 90 12:52
سلام خانوم قربانی بهتون تبریک میگیم خیلی خوشحال شدیم نیکی ونیکا خیلی خشگل هستن شبیه مادر بزرگشون هستن.از طرف حبیب آقا طاهری .خانوم طاهری مریم.منیر مهسا. فرهاد وعروس خانواده آرزوی خوشبختی براشون داریم.
مامان کوچولو
4 دی 90 0:49
الهی قربونشون برم چقدر ماهن ..هزار ماشالله دختر خیلی منتظر بودم خبرم کنی ..مبارکههههه
ati
5 دی 90 16:03
خدا قوتت بده سمیرا جان....خدا برای هم حفظتون کنه
elham
13 دی 90 15:36
سمیرا جون خدا حفظشون کنه و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشن . راستی جوجوهات همسانن؟



سلام دوست جون
بله عزیزم
میگن همسانن اما برای من زمین تا آسمون فرق دارن
))))))))

مریم -----------♥
14 دی 90 15:36
سلام عزیزم! 1.وبتون خیلی نانازه نی نی تونم همین خوشمل تر! 2.من مریم زند هستم 12سالمه! 3.بیاین به وبم و نظرتون رو درباره ی تبادل لینک بگین!خوشحال می شم! 4.امیدوارم دوستای خوبی باشین عزیزم. 5.منتظرم ادرس وبم:http://nanaznanaz.niniweblog.com
مریم ( مامی برسام و برسین )
18 دی 90 1:19
واییییییییی خدا چه نازن ماشالاه بوس بوسسسسسسسسسسس
خاله خاطره
18 دی 90 13:45
سلام سمیرا جون 40مین روز تولد نیکی و نیکا رو بهت تبریک میگم ماشالله چه نی نی هاییی نازی دارید خدا حفظشون کنه با تبادل لینک موافقید؟؟؟ممنون میشم خبرم کنید
مریم(مامان ستایش)
18 دی 90 19:08
سلام سمیرا جون.خوفی؟وااااااااییییییییییییی خدا حفظشون کنه.چقد نازن این دو تا وروجک.نمی دونی چقد دلم دو قولو خواست.موابظبشون باش سمیرا جون.ماشاالله...من از دوستای نی نی ساتیت هستم.اگه دوست داشتی به وبلاگ دخمله منم بیا و بازم اگه دوست داشتی لینک ما رو هم بذار.مرسیییییییییییییی.بوس به روی ماه خودت و نی نی های خوشملت.
خاله خاطره
19 دی 90 16:46
مریم السادات میرابراهیمی
20 دی 90 9:56
قبربونت برم الهی مامان کوچولو خیلی خیلی نازن دلم واست هوارتا تنگ شده
مریم السادات میرابراهیمی
20 دی 90 10:02
راستی با اجازه لینکیدمت
mona
20 دی 90 23:50
سلام مونا جان
دوستم مایلید از طریق ای میل تبادل اطلاعات کنیم؟

ناهید مامان اروین
21 دی 90 0:53
لینکتون کردم با اجازه


منملینکتون کردم دوست مهربونم
مامان فاطمه
21 دی 90 10:08
قدم نو رسیده هاتون میمون ومبارک
خیلی نازن
به ما هم سر بزنید
با تبادل لینک موافقید عزیزم


سلام عزیزممممممممممم بله چرا که نه
مامان فاطمه
25 دی 90 8:57
سلام با افتخار لینکتون کردم خیلی پاک معصوم نجیب هستن فقط دوست دارم بهشون نگاه کنم
نمک نمک نمک



مرسی مامان فاطمه
فسقلی مامان وبابا
24 اردیبهشت 91 19:41
سلام . دلم براشون پر زد الهی خیلی ملوس هستن ماشاالله خدا نگهدارشون باشه واسه من هم دعا کنید نی نی من هم سالم بدنیا بیاد


ایشالااااااااااااااااا
مبارکه پیشاپیش