نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

از همه خاله ها ممنونیم که میان بهمون اینجا سر میزنن...

1390/9/12 2:57
نویسنده : mami samira
1,617 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

،

سلام

و 

سلام

 

از طرف سه تایی مون

امروز اومدم از طرف خودم و نیکی و نیکا ی عسلی از همتون تشکر کنم، خیلی ممنون...

که مارو دوست دارین

ماچماچقلبماچ

 

خجالتمون دادین

 

امروز نیکی جون و دیروز نیکا جون ، خیلی بیتابی میکردن و تصمیم گرفتم که یه فکری به حالشون بکنم

اولین راهی که به ذهنم رسید این بود که هر دو رو کنار هم بخوابونم

قبلا هر کدوم توی گهواره مجزا میخوابیدن...

از وقتی که این کارو کردم دخترای گلم آروم گرفتن، نیکی و نیکای من تا قبل از این وقتی بغل مامانیشون میرفتن خوشحال میشدن... من نمیدونستم که کنار هم به آرامش میرسن... اما الان ایمان اوردم

 

من کم کم نگرانی های یک مادر رو دارم تجربه میکنم

دیروز که دخترارو برده بودیم مرکز بهداشت برای آزمایش غربالگری، وفتی که اون خانومه داشت از پاشنه پای نیکی خون میگرفت و دخملی گلم گریه میکرد...... من انقد حالم بد شد و سرم گیج رفت و ضعف بهم دست داد که داشتم میافتادم....

 

دخترای گلم امروز یه لحظه به این داشتم فکر میکردم که اگه مامانی خدای ناکرده زبونش لال بشه الهینیشخند بیافته بمیره ... دختراش چی میشن!!! چی میشه؟ دلم گرفت و از خدای مهربونمون خواستم که بهم یه فرصت بده تا دخترامو بزرگ کنم...

 

خدایا بحرمت این شبای عزیز ازت میخوام که سایه مامانامونو بالای سرمون حفظ کن

الهی آمین

 

 

 

این عکسو همین الان از دخترام گرفتم

ای جان ....

ببینید چقدر راحت کنار هم خوابیدن!!!!!!

فردا یعنی 13.9.90 سمیرایی 23 تا شمع فوت میکنه

هورااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

فاطی و سارا
13 آذر 90 22:24
سلام؛ خوبی سمیرا جان؟ ****تولدت مبارک**** نیکی و نیکا جون هم خیلی بامزه هستن عین مامانشون بازم عکس بزار بای بای
خاله هدي ياسمين زهرا
14 آذر 90 0:52
خدا چه ماهن اين دخملي ها قدمشون مبارك باشه ماماني. خوشحال ميشيم بياين و به وبلاگ ياسي گلي ما هم سر بزنين. البته اگه وقت سر خاروندن داشته باشين
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
14 آذر 90 19:19
سلام سمیرا جون خیلی خوشحالم که نی نی هاتون خوبن. راستشو بخوای من عاشق دخترم، اونم دوقلو. خدا حفظشون کن
mamane mehrta
16 آذر 90 23:58
enshalah arooseshoon koni azizam
پریا
17 آذر 90 11:54
سلام سمیرا جان .. تولدت مبارک . چه تولد شیرینی با حضور این فرشته ها. ماشالله و هزار ماشالله به هردوشون ..عاشق اون دستهاشونم که همدیگه رو گرفتن ... انشاالله شادی و سلامتی رنگ همیشگی زندگیتون باشه
خاله جونه دخملا
17 آذر 90 20:02
سلام آجی دخملاتو دیدم عکسهای تازه شون رو میگم عمو رسولشون ضعف کرده افتاده زمین می گه یکیش ماله پسرمه البته اگه بدین فکر میکنی بابا حامدشون راضی میشه؟
شیلان
18 آذر 90 11:29
تولدت مبارک عزیزم..... . . سمیرا اینا که دارن کم کمک عین خودت میشن
maryam
20 آذر 90 12:52
vay chegad nazan man ashege ina shodam har roz myam sar mizanam
مامی سمیرا
20 آذر 90 16:24
مرسی دوست جونا بازم عسک میزارم ازشون انشا...
ماِئده
14 اسفند 90 17:10
وااااااای خدا ایشالا حفظشون کنه خیلی مبارکه دوقلو