نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

فرشته ها ی 52 روزی ما

1390/10/25 0:18
نویسنده : mami samira
2,833 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دخترای ملوس خودم

...

امروز اومدم یه تعداد از عکساتونو بذارم وقتی بزرگ شدین کیف کنید

امروز لباس جدیدی که سفارش داده بودم براتون ببافن رو پوشوندم 

انقد ناز شدین .................

خداااااااااااااا

دوستانی که زحمت کشیدید و از وبلاگ نی نی ها بازدید کردید لطفا تو نظر سنجی ما شرکت کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان یاس
22 دی 90 21:17
سلام خیلی خوشحالم که به نی نی شما سرزدم ودیدمش خداحفظش کنه حتما به وبلاگ من سربزنین مطالب مهمی گذاشتم
مامان یاس
23 دی 90 19:00
مامان مهربون نیکی ونیکا شما هم با افتخار لینک شدید
مامان سمیه
24 دی 90 0:40
الهی فداشون بشم چقدر ناز شدن خیلی لباساشون خوشگله .منم مامان دو قلوها هستم خوشحال می شم بهمون سر بزنی .http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile%20(5).gif
خاله محدثه
24 دی 90 17:56
سلام به مامان مهربون
سلام به نیکی ناز
وسلام به نیکای جیگر
وخدا قوت به مامانی و بابایی سخت کوش
سمیراجونم امیدوارم خدا یهم عمربده تا باشم وعروس شدن فرشته خانومها رو ببینم.
وموفقیت های آینده ی درخشانشون رو.
روی گل وقشنگ تر از ماه سه تاییتون رو می بوسم



خدایا..... این خاله محدثه چقد مهربونو دوست داشتنیه

مرسی .........

رکسانا
25 دی 90 8:03
الهییییییییی این 2تا چقدر با مزه اند...اونی که همش بیداره کدوم یکیشونه؟؟؟


مزسی عزیزممممممممممممممم
اونی که بیداره نیکاست
مامان ارین واروین
25 دی 90 13:43
مامی سمیرا جون عزیز من هردوتاپسرام گروه خونی o مثبتن ولی حاضربودم اگه گروه خونیشون bمثبت باشه هرچنددرنوزادی این شش سی سی خون رو ازشون بگیرن چون گاهی اتفاق می افته که بچه خدانکرده زخمی میشه وخیلی بیشترازشش سی سی خون ازدست میده وخداروشکرطوریش هم نمیشه!
تو روخدااگه میشه شما هم نینی های نازتو ببر ازمایش بدن شاید نجات جان این کودک معصوم دست تو ودخترهای نازت باشه!
اتفاقا چون نوزادهستن احتمال استخراج سلول بنیادی ازخونشون خیلی بیشتره تا یک فرد بزرگسال!
ببخشیداتورو خدادارم خل میشم ازبس گریه کردم وبه این طفل معصوم ومادرش فکرکردم!


مرسی واقعا.......
با دکترشون امروز مشورت میکنم
مهرنوش
25 دی 90 14:13
سلام عزيزم
اميدوارم كه دوقلو هاي خوشگلتون هميشه سالم و سرحال باشن و سايه شما بالاي سرشون باشه .من از طرف همه همكاراي بابا بزرگشون تبريك ميگم

مرسیییییییییییییی
لطف کردین
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
26 دی 90 2:11
سلام سمیرا جون
ماشالا به نازنین خانومی هات...خیلی ملوسن....خیلی می دوستمشون.


mamane radin
26 دی 90 12:36
سلام سمیرا خانمی. خوبید؟ نیکی و نیکا خیلی بامزه ان و اسمهای خیلی قشنگی براشون انتخاب کردین. همیشه شاد باشید
ملیسا
27 دی 90 12:30
عزیزممممممممممممممم چقدر نازن ای خداااااااااااااا

سمیرای عزیز من برات یه پست دیگه هم گذاشتم ولی این عکسا نبود و فکر میکنم اسمم رو ننوشتم


خیلی ناز و عسلس هستن خدا برات حفظشون گنه گلم
:



مرسی عزیزم
پست دیگه ای ازت بدستم نرسیده دوست جوون
خاله خاطره
27 دی 90 16:47
چقدر این دو تا فرشته ها کوچیک و نازن
لباساشون چقدر خوشگله
مامانی واسشون اسپند دود کن
ببوس دوقلوهای نازتو


مرسی مرسی مرســــــــــــــی
فاطی
28 دی 90 2:20
سلام عزیزم.خسته نباشی.خوش به حالت که نی نی داری.مبارکه.خدا حفظشون کنه.
منتظر شما و فرشته کوچولوهات توی وبلاگ خودم هستم.دمتون روی چشم.اگه تبادل لینک کنیم که چه بهتر


مامان کوچولو
28 دی 90 10:54
وای که من عاشق این دوتا خانوم خوشمزه هستم ... چه لباسهای خوشگلی دارین .. بوووووووووووووووووووووس
مائده
27 بهمن 90 12:29
خوشبحات من عاشق دوقلو هستم
مامان منتظر
15 اسفند 90 13:42
وای چه نازن خدا برات نگهدارشون.منم دیروز فهمیدم 2 قلو باردارم. برام دعا کن.خیلی لباساشون نازن. اونی که همش خوابه کدومست.



وای عزیزززم
تبریک میگم
خوش بحالته واقعا
خیلی مراقب خودت باش
خیِِِِِِِِِِــــــــــــــــــــلی
اون نیکیه که خوابه
اما تو عکس
در دنیای واقعی ببینی میگی این اصلا میخوابه!!!
yasaman jon
19 شهریور 91 18:30
khoda hefzeshon kone
آراد و آیسا
3 بهمن 91 14:39
سلام فرشته های کوچولو شما آخه چرا اینقدر نانازی الهی قربونت برم فرشته های کوچولو اگه مایل باشی باهم تبادل لینک داشته باشیم


مرسییییییییی بله حتما دوست عزیزم