نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

29دی(واکسن دوماهگی)

1390/10/30 0:13
نویسنده : mami samira
2,196 بازدید
اشتراک گذاری

بِسم الله الرحمن الرحیم.

خدایا شکرت...

دخترام این دوماهو صحیح و سالم گذروندن و ما تنها دغدغه مون رفع احتیاجات عادیشون بود

خدارو دوست دارم...  که شما رو سالم بهم داد.

خدایااااااااااااااااااااااااااااااااااا شکر

 

امروز اومدم بگم 2ماهتون تموم شد و دقیقا امروز رفتیم واکسن دوماهگیتون رو زدیم 

خیلی درد کشیدین و گریه کردین

 

الهی بمیرم

نفستون داشت بند میومد انقد که گریه کردین... به خانومه قبلش گفتم من میخوام فیلمو عکس بگیرم اشکالی که نداره؟ گفت نه

عکس واکسن دوماهگیتونم اوردم...

آفرین به دخترام که طاقت اوردین و الان که 14 ساعت میگذره ازش خوابیدین

 

 

(البته در سایه قطره استامینوفن)

گفته باشم ها ، به این راختیا که میگم نبود... علاوه بر من ، آنا جون و مامان جون(مامان مامی و مامان بابایی) رو هم گرفتار شما دو گل کرده بودیم .

خدا رو شکر بزرگترارو دارم پیشم... والا کم میووردم...

راستی امروز وزن و قدتون هم خیلی خوب بود...

موقع تولد نیکی جونم 2080گرم بودی و نیکا جونم 2240 ...

اما الان نیکی خانوم من 4200گرم و نیکای گلم 4500...

خیلی خوبه آفرین.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

عسل(مامان آراد و آرشیدا)
30 دی 90 16:29
سلام سمیرا جون
واکسن نینی ها مبارکشون باشه.الهی بمیرم که انقدر درد کشیدن...می دونم چه حالی داشتن،آراد و آرشیدای من هم موقع واکسن و هم بعد از 4 ساعت در منزل از درد و گریه نفسشون داشت بند میومد.انشالا که همیشه همه نینی ها و نیکی و نیکای عزیزمون تنشون سلامت باشه.روی ماهشون رو میبوسم.


مامان تارا و باربد
30 دی 90 16:39
چه ني ني هاي نازي ماشالا خدا حفظشون كنه
الهه
1 بهمن 90 11:25
ایشالا همیشه سالم و سلامت باشن و سایه مامان و بابای گلشون بالای سرشون. خیلی نازم ماشالا
زهرا (مامی دوقلوها)
1 بهمن 90 13:52
واااااااای نازی .........چقدر سخته میدونم چی کشیدین....من که پا به پای دوقلوها فقط گریه میکردم اگه دوست داشتین تبادل لینک کنیم http://dianavania.mihanblog.com/
لعیا
1 بهمن 90 17:41
سلام سمیرا جان
میوه های بهشتی زندگی ما... رو که دیدم اشکم جاری شد !... واقعا آدم تا وقتی تجربه نکرده متوجه این لطف بزرگ خدا نیست.
نفس بچه هنوز بوی بهشتو میده
هنوز وصل به خداست
دخترات خیلی نمکی هستن
خدا حفظ شون کنه
من شدیدا نگران واکسن زدن امیر علی هستم
بیشتر از اون فکر کنم من دردم بگیره


انشالله که دخترای گل ت سالم و سلامت
زیر سایه ی خدا و شما بزرگ شن



لعیا جوننننننم مرسی که اومدی
آره خیلی سخت بود
روزی که امیر علی رو میبری هواست باشه مامانت پیشت باشه
و بهت کمک کنه دخترای من یه جیغ های وحشتناکی میکشیدن.
دلم کباب میشد.....
مامان بیتا
1 بهمن 90 20:25
نمایشگاه بین المللی سرگرمی کودک و نوجوان محل برگزاري : تهران – محل دائمي نمايشگاه هاي تخصصي شهرداري تهران – بزرگراه چمران - جنب بوستان گفتگو تاريخ برگزاري : 6الي10 بهمن ماه سال 90 ساعت بازيد : 10 صبح الي 19 عصر ........................................................ منتظر دیدار شما در نمايشگاه تخصصي دنياي اسباب بازي، آموزش و سرگرمي هستیم. زمان : 13 لغايت 16 بهمن ماه 1390 - ساعات بازديد : 10 لغايت 20 محل برگزاري:خيابان فاطمي، خيابان حجاب، مركز آفرينش هاي فرهنگي هنري كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان ........................................................ جت رو..............هدیه خلاقیت
مامامریم امیرعلی
4 بهمن 90 7:47
سلام سمیراجان -نیکی ونیکاخیلی بانمکن مثل مامانشون-خدانگهدارهمه نی نی هاباشه .از روی ماه دخترات ببوس.به امیددیدار


ممنون
خدا امیر علی کوچولو رو هم برای شما حفظ کنه
منم خیلی مشتاق ام ببینم
ما مان سونیا
5 بهمن 90 22:24
وای چه ناز هستن دخترهای گلتون خدا براتون نگهشون داره به وبلاگ ما هم سربزنید و با نظراتتون شادمون کنید با تبادل لینک موافقید؟
جوجه نارنجی ما
8 بهمن 90 16:12
ماشالا الهی قلبونتون برم.ایشالا زیر سایه شماها سالم باشن .خوشحال میشم واسه تبادل لینک


مرسی
ممنون عزیزم منم مشتاقم اما لینکتونو ندارم!
محيا كوچولو
9 بهمن 90 11:34
سلام به نيكي و نيكا دوقلوهاي زيبا، از ديدنتون خوشحال شدم


مرسی محیا کوچولو ما هم خوشحال شدیم
محيا كوچولو
15 بهمن 90 10:03
فرینام
16 بهمن 90 1:05
ای جان دلممممممم
فدای قد و بالاتون بشم من الهی
نگی چه بی معرفتما
درگیرم به خدا
ما ایشالا آخر این ماه عازمیم عسلم
رسیدم حتما خبرت میکنم
اینجا که قسمت نشد این وروجک ها رو ببینیم
ایشالا اونجا
در ضمن نیکا کپی خودتهههههه
اسفند یادت نره عزیز دلم


وایییییییییییییی فرینام بسلامتی بری و مستقر بشی
خیلی خوشحالم کردی سرزدی
نظر لطفته دوست جوون
تو برو پشت سرت ما هم میایم انشا...
نسیم
17 بهمن 90 2:04
نازی .........خدا واست حفظشون کنه...........
ثمین
19 بهمن 90 21:00
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
مامان رومینا
20 بهمن 90 22:25
الهیییییییییی.خیلی اذیت شدن.اصلا طاقت گریه نی نی ها رو ندارم خودمم گریه م میگیره.
من عاشق دو قلو هستم.خدا حفظشون کنه واستون


مرسی که اومدی مامان رومینا
فرزانه و فرشته
23 بهمن 90 20:06
سلم وبلاگ خوبی دارید و فرشته های خوشکل .ماهم دوقلویم خوشحال میشیم به وبمون سری بزنید
فرزانه و فرشته
23 بهمن 90 20:07
اینم ادرس وبمون
ثمین
27 بهمن 90 20:09
سلام اومدم ازتون دعوت کنم تا از نمایشگاه هفت سین دنیای نفیس دیدن کنید منتظرتون هستم
ماِئده
14 اسفند 90 17:08
واااای خوشبحالت.منم عاشق دوقلویم برام دعا کن



مائده جان عزیزمممممممممم
انشا... نسیبت میشه
عزیزم دوقلو تا 4ماه خیلی سخته
چون همش گریه میکنن و میخوان که بغلت باشن و ادم دچار آشفتگی و افسردگی میشه
اما بعد از 4 ماه کم کم مسئولیت ها که کمتر میشه و با اولین احساساتشون خسته گی از تن آدم بیرون میاد یه نفس عمیف میکشی و میگی خدایا شکرت که دوسم داشتی بهم دوقلو دادی

سحرمامان آمیتیس
21 اسفند 90 1:05
سلام سمیراجون ااااای جان چه دخملی های نازی داری خداحفظشون کنه عاااشقشون شدم من جیگرهاخیلی مواظب این گوگولی هاباش.راستی عکس های جدیدشون هم بزار.خداقوت با2تاوروجک چه جوری پایان نامه دادی؟من بایدونه به خودمم نمیرسم.سمیراجون لباس بافت هاشون خیلی نازه توسایت سفارش دادی؟منم میخواااااااااااااااااام


وای مرسی دوستم

خیلی ممنون عزیزم منم آمیتیس نانازی رو خیلی دوووووووووووووست دارم
اسمشم خیلی دوست داشتنی و شیک و با کلاسه
آره لبخند بافته براشون
همه دوست داشتن لباس دخترامو