نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

یه کوچولو توضیح بدم

1390/8/2 16:51
نویسنده : mami samira
1,490 بازدید
اشتراک گذاری

نی نی های من انشا... که آذر ماه به دنیا میان

شایدم آبان!!!

ولی خدا خدا میکنم زودتر از آذر بدنیا نیان، آخه 23 آبان عروسی عمه نداست

.

آها راستی براتون اسم انتخاب کردم... 

نیکـــــــــــــــــــــــــــــــــی و نیکــــــــــــــــــــــــــا........ 

خیلی قشنگه اسمتون

دوستتون دارم 10000000000000000000000000000000تاقلب

مامانیا میدونید چن تا اسم رو از سافی رد کردیم تا این که رسیدیم به نیکی و نیکا؟

 

بذارید بگم که همون اول که تو هفته 18 فهمیدم دخمل خانومید با خاله و آنا جون اینا داشتیم فکر میکردیم  آنا که پاشو کرده بود تو یه کفش که الا و بلا بذار فاطمه و زهرا

اما خاله فرزانه میگفت نه ... 

منم نمیخواستم ...

نجوا و سلوا به ذهنمون رسید اما بابا حامد سلوا رو دوست نداشت و منصرف شدیم

خاله فرزانه ترنم و تبسم رو پیشنهاد کرد اما من خوشم نیومد

بعدش رسیدیم به دینا و دیانا

اما............

بابایی از دیانا خوشش نیومد

بعدش دیگه بریده بودم تا همین نزدیکی ها که یهو تو هفته 27 نیکی و نیکا رو انتخاب کردم

هـــــــــــــــــــــــــــــوووووووووووووووووووووووووووررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااتشویق

 عمه مهسا و بابایی و من و خاله و خیلی از خاله ها مثل خاله آیدا اینا اسمتونو دوست دارن

راستی تو نظر سنجی هم گذاشتم تو فیس بوک

نیکی و نیکا رای اورد

راستی دیروز تقلد پسر خاله بود

به من گفت که خاله به دخترات بگو که تولد علیرضاست

.

 

مامانیا امروز روز آخر از هفته 32 هست و فردا وارد هفته 33 میشید

راستی موقعیتتون عرضی هست یعنی افقی هستین

آخی................. نازی.........

نیکا کوچولو رفته بغله آجی نیکی

نیکی جونم میدونستی تو بزرگتر از نیکایی؟

آره مامی جون 5 روز بزرگتر ی طبق سونوی هفته 30

وزن نیکی 1450 گرم و وزن نیکا1300 گرم طبق سونو آخری .

نازی

 

به زودی تعدادی عکس از خریداتون میزارم اینجا

البته بگم ما قرار نیست واسه دخملی ها تخت و این چیزا بخریم

علتشو خودشون میدوننعینک

بجاش$ $ $ $....

هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهانیشخند

خیلی خوب

من دیگه برم

بوس بوسماچماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثمين
29 مهر 90 16:01
سلام گلم! ايشاله كه خوبي و خوش! من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم. راستي! اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد: http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php
khale aida
2 آبان 90 17:16
مامی سمیرا
25 آبان 90 14:25
قربونت برم