نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

بدون عنوان

1390/8/5 19:58
نویسنده : mami samira
730 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

امروز نرفتم بیرون... خیلی دلم گرفته

آخه وقتی بارون میباره تو خونه بشینم حالم بد میشه، همش دوست دارم گریه کنم

اما الان دیگه بهونه ای برا گریه کردن ندارم... دیگه چی بهتر از این که کمتر از ١ ماه دیگه قراره مامان دو تا نی نی بشی!!!!....

دخترای مهربونمو خیلی دوست دارم .

امروز همش خوابیدم، جالب این که وقتی میخوابم اونا هم با من میخوابن وقتی بیدار میشم باهام بیدار میشن

خیلی هماهنگن باهام

نـــــــــــــــــــــــــــــاااازی

امروز ٥ شنبه است راستی، دلم برا بابام خیلی تنگ شده... کاش بود و نوه های دوقلوی خودشو میدید...

مخصوصا که بابام عاشق دختر بچه بود...

چه زود گذشت... و چقدر زود با مرگش کنار اومدم...

.

.

دخترای گلم.... براتون دوتا کریر خریدمـــــــــــــــــــــا

...

منتظرم بدنیا بیاین .بی صبرانه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

جوجه نارنجی ما
5 آبان 90 20:12
سلام گلم .اسم دخملی منم نیکاس .اگه میشه با اجازه لینکتون کرددم
مامان نیاز
5 آبان 90 20:30
سلام مامان سمیرا مواظب خودت و نی نی های نازت باش موفق باشی من عاشق نی نی های دو قلو هستم بازم میام پیشتون
خانومی
5 آبان 90 20:53
سلام آخی ایشاالله به سلامتی به دنیا میان دخملات و عمر باعزت داشته باشن ..
مامان گلی
7 آبان 90 3:06
ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جان امیدوارم که به سلامتی دخترهای نازت رو بدنیا بیاری عزیزم و تو وبلاگشون خاطرات خوبشون و بخونیم و عکسهای نازشون رو ببینیم راستی اسمهای قشنگی انتخاب کردی مبارکشون باشه بوسسسسسسسسسسسس
فرینام
11 آبان 90 0:32
يواش يواش داری صدای پاهای كوچولوشون را می شنوی ، هرچند كه خيلي نرم و ظريف و دلبرانه راه ميرن. يواش يواش داری صدای نفس های قشنگشون را می شنوی ، هر چند كه خيلی آروم آروم نفس ميكشن. يواش يواش داری اون بوی افسانه ای زير گردنشون را حس می كنی ، يواش يواش داری ضربان قلب مهربون كوچيكشون را حس می كنی ، يواش يواش داری نگاه كنجكاو و برق چشم های قشنگشون كه نمی دونی چه رنگی هستن را می بينی ، يواش يواش داری هيجانشون براي شير خوردن را می بينی ، يواش يواش داری معصوميتشون توی خواب و می بينی ، يواش يواش داری صداي " آاااغوووم ، آاااغوووم " گفتن و اولين مقدمات حرف زدنشون را می شنوی ... يواش يواش توی خونه داری حس می كنی كه يكی ديگه هم حضور داره ، يه كسی حضور داره كه تو ديوونشی ، يكی حضور داره كه می تونی همه وجودت را براش بدی ... يواش يواش داری صدای خنده ها و قهقهه های دختركات ، همون فرشته هایی كه خدايت مهربانانه گفته بياد پيتوون را می شنوی . این وصف حال این روزهای توست عزیز دلم اگر که اشتباه نکنم... خدای من .. خدای من فقط و فقط سلامتی كامل ازت تمنا دارم... سمیرای نازنینم رو به همراه دخترک های نازینینش به دست های توانای تو می سپارم خودت مراقبشون باش
khale aida
11 آبان 90 21:21
salam mamani bazam manam mikhastam begam ke fekr nakonam ninia az inke bishtar barashon benevisi narahatshan manam daftare khaterate mamanamo daramo har bar ke mikhonameshon koli enerji migiram nikio nika ham koli khoshbehaleshone ke mamani mese to daran ishala hamaton salemo salamat bashin RASTIIIIIIIII niki khanomo nika khanoom zoodtar az vaghti ke mamani mige nayaydaaaaaaa ba inke man del to delam nist ke bebinametoooooooooooooooon jigaraaaaaaaaaaaaaaa rasti man 2 ta boos ferestadam ke davatoon nashe
رها
11 آبان 90 23:39
سلام سمیرا جون نمیدونستم دو قلو داری خدا حفظشون کنه به سلامتی به دنیا بیان. تو اون حال و هوای معصومانه خودت و نینی هات برای منم خیلی دعا کن عزیزم. منتظر عکس های خوشگلشون هستم.
reza
12 آبان 90 19:44
salam khobi manam daeee u ta 2khtare nazam hadis va nafis movazebe khodeton bashin