نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

تولدت مبارک انار جونم

1390/11/6 5:49
نویسنده : mami samira
3,125 بازدید
اشتراک گذاری

امروز روز تولد 2سالگیه اناره

والبته مصادف با روز 7 وفاتش

انار بر اثر سوختگی با آب جوش بعد از 26 روز درد و خونریزی فوت کرد

مواظب فرشته های کوچولو باشیم اونا شاید خیلی متوجه نباشن سماور یعنی چی! شاید خیلی ندونن که اگه سیم سماور رو بگیرن در حالی که پایش لقه چه اتفاقی براشون میافته...

 

کوچولوی مهربون تولدت مبارک!!


پسندها (1)

نظرات (20)

هدی
1 بهمن 90 22:38
به نام خدا
سلام نی نی هاتون خیـــــــــــــــــــــلی معصوم هستن
واقعا سخته 7 روز قبل از تولدولی مرگ تولدی دوباره است.


سلام عزیزم

ممنون نظر لطفتونه... آره واقعا دلک پیش مامان باباشه
زهرا (مامی دوقلوها)
2 بهمن 90 11:15
سلام سمیرا جون دیشب وقتی متن خوندم تا 1ساعت گریه کردم خیلی سخته خدا به مامان و باباش صبر بده عزیزم من لینکتون کردم راستی دوقلوهای من هم سان نیستن http://dianavania.mihanblog.com/
مامان تارا و باربد
2 بهمن 90 11:45
اميدوارم خداي بزرگ به خانواده داغدار انار كوچولو صبر فراوان عنايت كنه
مهربون از لطفتون ممنونم اميد كه شما و خانواده عزيزتون در پناه خداهميشه سلامت و شاد باشيد با اجازه لينكتون مي كنم.


مرسی عزیزم
منم لینکتون میکنم
بابای دوقلوها
4 بهمن 90 8:19
سلام. چه فرشته ای خوشگلی دارید. خدا حفظشون کنه. از دوستان هر کس با تبادل لینک موافقه به وبلاگ دوقلوهام سر بزنه و اعلام کنه که همدیگه رو لینک کنیم. به امید دیدار
بابای دوقلوها
4 بهمن 90 10:19
مامان نیکی و نیکا، شما با افتخار لینک شدید. به امید دیدار مجدد
هديه
5 بهمن 90 15:26
دارم از بغض خفه ميشمممممممممم وبلاگ انار كجاااااااااااااااست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميخوام ببينمش راهنماييم ميكني؟
هديه
5 بهمن 90 15:43
تروخدا بهم بگو وبلاگ انار كجاست!

دارم ميميرم....


وبلاگشو مامانش حذف كرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اخه از كجا اب جوش ريخت روش؟؟؟؟

توروخدا جوابموبدين


انار ساری زندگی میکرد وبلاگشم حذف کردن آره
سماور که یه پایش لق بود با گرفتن سیمش برمیگرده روش
و درصد سوختگی متاسفانه بالا بود و بعد از 26 روز متاسفانه فوت کرد.
محيا كوچولو
9 بهمن 90 11:33
خيلي دردناك بود
عروسکم پرنیا
11 بهمن 90 9:32
سلام
واقعا ناراحت کننده است که یک فرشته کوچولو اینجوری از ÷یش مامان وباباش پرواز کنه


خیلی داغون کننده است.
فاطمه
15 بهمن 90 23:28
سلام عزیزم
من فقط عکس انارو 1 دونه دیده بودم
اونم که با چشای نازش نگاه میکرد
این عکسشو که دیدم بی اختیار گریه کردم
به خدا دلم شکست خیلی خیلی


الهی بمیرم این دخترک دل همه رو سوزوند
همه براش گریه کردن از ته دل
مامان تارا و باربد
16 بهمن 90 22:16
كم پيدايين ناز نازيها ايشالا هميشه خوش و خرم باشين
یکی از کاربران نی نی سایت
16 بهمن 90 23:08
...
____________________________________________________ پاسخ:دوست عزیزم تو همون سایت قسمت عمومی یک تاپیک ایجاد کردم
حتما مطالعهه بفرمائید

در ضمن هر صحبتی داشتید برام ای میل بزنید
من نظر شما رو پاک کردم
اینجا متعلق به 2تا دختر 2ماه و نیمه است
که متوجه اینگونه حرفها نیستن

با تشکر.


نازنين
17 بهمن 90 15:32
خدا دوقلوهاتو نگه داره برات. خيلي نازن.
واسه انار كوچولو هم متاسفم. خبر نداشتم. اشكم در اومد



نازنین جان............
میبینی این همه بچه... چی میشن!!
خدایا همه رو شفا بده
کار به این جاها نکشه
مامان محمد مانی
23 بهمن 90 3:16
سلام مامان سمیرا خدا صبر همه مادرهای داغدار بده، فقط یه مادر می تونه بفهمه از دست دادن بچه چه داغ بزرگیه! دخترای گلت خیلی نازن، خدا نگهشون داره. با اجازه لینکتون می کنم.
مامان حنا ودینا
23 بهمن 90 14:26
سلام سمیرا جون خیلی وقت بود که نیومده بودم چقدر بزرگ شدن فقط دوهفته با گلای من تفاوت دارن
فرناز
26 بهمن 90 2:02
سلام دو قلوهاتون ماشاا... نانازن به دنیای زیبایی و مد سر بزنید.منتظرتم farnaz90.blogfa.com
مامان تارا و باربد
7 اسفند 90 11:43
خانمی کجایی خبری ازتون نیست
مامان طهورا
14 اسفند 90 16:26
سلام بانو.
داشتم توی گوگل درباره ی انار سرچ می کردم...انار پر کشیده...انار دوساله.
وبلاگتو اونجا ÷یدا کردم.
همون روزا که انار رفت من خودم یه پست گذاشته بودم..
امان از دل مادرش.
انار راحت شد عزیز دل من...
اما امان از مادرش...
برای دل مادرش دعا کن..
بیا پیشم .خوشحال میشم.الان می رم بقیه پستات رو بخونم.


سلام طهورای عزیزم
عزیزم من انار رو جزء موضوعات وبلاگ دخترام کردم
که هیچ وقت یادم نره که چقدر بخاطرش حالم بد شد
و همچنین یادم باشه که با کوچکترین سهل انگاری ممکنه اتفاقات بزرگی بیافته که جبران ناپذیر و غیر قابل باور باشه

رزیتا
17 اسفند 90 1:44
سلام
واقعا ناراحت کننده است که یک فرشته کوچولو اینجوری از ÷یش مامان وباباش پرواز کنه


غیر فابل باور برای شخص من
ئ
21 خرداد 91 1:59
ت