نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 16 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

فصل جدیدی از زندگی ما

1390/12/7 12:47
نویسنده : mami samira
1,628 بازدید
اشتراک گذاری

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز امدم بگم که از بزرگترین تنش و اضطراب زندگی آزاد شدم

مرحله ای رو پشت سر گذاشتم که حتی فکرش هم اذیتم میکنه و اون چیزی نبود جز دفاع از پروژه پایان نامه.

چیزی که ازش میخوام بگم بین من و دخترام فاصله انداخت، و در نهایت هم کسی نبود با من همدردی کنه. 

دخترای گلم الان که دارم مینویسم با دلی پر ازش یاد می کنم چرا که انتظار داشتم هیئت داوران کمی با تامل کارم رو مورد بررسی قرار بدن و بدونن که من بین پروژه کاری کردم که هیچ کس نمیتونه ادعا بکنه که من اگه بجای تو بودم بهتر از این عمل میکردم.

اما این انتهای راه نیست و من هدفی رو تو ذهنم پرورش دادم که انشا... می خوام بهش برسم

.

کمکم کنید.

همین.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامی حنا و دینا
8 اسفند 90 11:39
مامان تنبل یه عکس از سه ماهگی نذاشششتیییییییییییی
هنگامه
9 اسفند 90 19:39
سلام مامان سمیرا. به تلاشت ادامه عزیزم من مطمئنم که بهش می رسی خدا هم کمکت می کنه موفق باشی عزیزم. اینم برای دوقلوهای عزیزت
ناهید مامان اروین
12 اسفند 90 14:15
با اخرین پست به روزم
شیلان
12 اسفند 90 22:20
عزیزم اصلا بهش فکر نکن...مهم اینه که خلاص شدی ...به آینده فکر کن...کاراتم عالی بود



مرسییییییییییییییی عزیزم
شیلام جان بهم از قرار معلوم 18.5 دادن
دقیقا نمیدونم 18 یا 18.5
خوشحالم برا نمره ام
میدونی کهههههههههههههه نمره من بیشتر از خیلی ا شده که هیچ کار دیگه ای نمیکردن
الان خیلی خوشحالم
مامان باران و بارین
13 اسفند 90 10:48
سلام عزیزم...امیدوارم همیشه موفق باشی و با برنامه ریزی به هر چیزی که می‌خوای برسی...ببوس دخملیاتو


مامان


مرسی دوست جون مهربونم
ترنم
15 اسفند 90 17:24
وای عزیز دلم چه دخملایه نازی خیلی ملوسن ایشالله خدا براتون ببخشه دو تا بوس گنده برایه عروسکایه خودم


مرسییییییییییییییی
مامی دوقلوها (زهرا)
16 اسفند 90 21:42
تبریک میگم بهتون که با موفقیت تمامش کردن به این دوقلوها دست مریزا داره...ان شاء...همیشه موفق باشین


مرسی زهرا جونی که فقط تویی که میتونی مادر دوقلوی دیگه رو درک کنی
18.5 شدم دوست جونم با این اوصاف
مامان تارا و باربد
17 اسفند 90 9:11
امیدوارم نتیجه تلاش هاتو ببینی و خدای مهربون بهترین ها رو جلوی راهت قرار بده نی نی های گلتو می بوسم


مامان تارا و باربد
تو چقدر مهربونی عزیییییییییییییییییزم؟
خوش بحال اطرافیانت
مرسییییییییییییی
مامان محمد مانی
21 اسفند 90 14:37
سلام خاله
معلومه حسابی درگیری که دیر به دیر آپ میکنی.
ولی ما منتظر عکسهای جدید دخملها هستیم ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


چشممممممممممممممممم
من مسافرتم
انشا... بزودی عکس میزارم
مرسییییییییییییییییی که بهمون سر میزنی دوست جونم
خاله محدثه
22 اسفند 90 0:41
سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام بروی ماهتون
من عکس جدیداز دخملیا می خوام
گررررررررررررررررررررررررررررررررررررییییییییییییییییییییییییه
خب دلم واسشون تنگولیده


محدثــــــــه
مرسییییییییییییییییییییییییییییییییییی
من مسافرتم اینترنتم خوب نیست انقد دخترام خوردنی شدن
............
شبنم
22 اسفند 90 12:36
سلام عزیزم.حالا که به لطف خدا پایان نامتو ارائه دادی بیا عکس دخملا رو بذار دیگه .....
یاسمن
28 اسفند 90 16:25
عزیزم خسته نباشی, تو عالی بودی, همین مهمه فقط