نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

خدااااااااااا میدونه چقد ناز شدین

1390/12/27 0:23
نویسنده : mami samira
3,470 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای مهربونی که روز بروز محبت دخترامو بیشتر میاره تو دلم

انقد دوستتون دارممممممممممممممممم که حد نداره

میدونید دخترای خوشول موشول خود خودم!! میخوام بخورمتون

الان دیگه چن وقتی هست که میچرخید

از ابتدای 3ماهگی احساساتتونو بروز میدید(مخصوصا نیکا)

یه ذره تن صدا بره بالا لب پائینی رو برمیگردونید و شروع میکنید به گریه کردن

انقد.................................. میخوامتون که حد نداره

در ضمن خاله فرزانه امروز اومده پیشتون همش میگه نیکی و نیکا فکرمو در گیر کردن بخودشون انقد که دوسشون دارم...

 

دخترای عزیزم شما 8 اسفند صاحب یه پسر دایی دیگه ای شدید به اسم محمد طاها

الهی عمه جونش قربونش بره

انقد جیگره خوشگل مشگل و مهربون.

قراره با هم رقابت تحصیلی داشته باشیدا ببینم چه میکنید...

ما الان مسافرتیم و ارومیه هستیم ببخشید اگه تن تن آپ نمی کنم عزیزای دلم

 

اینم فاطمه خانم،دختر خاله نیکی و نیکا که خیلی خوشبختن بخاطر داشتن همچین دختر خاله مهربونی که ناز دوقلو های ما رو همیشه میکشه

فاطمه جونم دوستت داریم

 

علی رضا پسر خاله شیطون و بیززه شما دوگل

 

علی کوچولو:پسر دایی نیکی و نیکای من


محمد طاهای ٢هفته ای که پسر دایی نیکی و نیکاست و بر روی پرچم بالای گنبد حرم امام حسین خوابیده

کوچولوی مهربون خوش اومدی به جمع مون


نیکی طاها نیکا و علی

هدف از اوردن عکس بستگان این بود که دل دختر خاله و پسر خاله و پسر دایی ها رو شاد کنیم

 

نیکی و نیکای من اولین و البته آخرین نوه از طرف خانواده پدریشون محسوب میشن

هووووووورااااااااااااااااااااااااااا


 

در آخر:

تشکر میکنم از همه تون که ما رو از یاد نبردین

نتایج نظر سنجی رو هم خیلی وقت بود چک نکرده بودم تا الان اسم های ایرانی ٦٣ %رای اورده

اگه رای ندادید شما هم تو نظر سنجی ما شرکت کنید

پسندها (1)

نظرات (15)

ناهید مامان اروین
27 اسفند 90 12:39
خدایا ...خدا حقظشون کنه....چه بامزه ان...اسپند یادت نره عزیزم


مامان اروین عزیزممممممممممممممممممممممممممممم
خیلی ماهیییییی
بوس
عسل(مامان آراد و آرشیدا)
27 اسفند 90 16:28
خداااااااااااا جوووووووووووووووووووونم
ماشالا....هزار ماشالا....سمیرا جونم،دخملی های شیرینت حسسسسسسسابی بزرگ شدن و عزیز و عسل و دلبر....انشالا همیشه تنشون سلامت باشه و زیر سلیه شما و همسرتون به موفقیت های زیادی دست پیدا کنند.به جای من ببوسشون.


وای خدااااااااا
عسل جونم مرسییییییییییی
ببخشید خیلی هوس میکنم بیام وبلاگ نی نی قلو هات سر بزنم اما متاسفانه نتم خیلی وضعش خرابههههههههههه
خاله محدثه
27 اسفند 90 20:35
سلام مامانی و سلام عزبزای خاله
قربونتون برم که انقده ناز شدین عروسکا
راستی قالب جدید وبلاگتون مبارک، خیلی ملوسه
من و عمو مرتضی دلمون حسابی براتون تنگ شده، الانم عکسای جدیدتونو دیدیم و کلی سورپرایز شدیم نفسیا.
اولین بهار زندگیتون قشنگ
الهی به یاری خدا و زیر سایه مامانی و بابایی همیشه خوش و خرم باشید
دوستتون دارم
با یه دنیا آرزوهای رنگی رنگی برای این خانواده خوشبخت

وای وای........
خاله محدثه خیلی خجالتمون میدی عزیز دل ماااااااااااااا
عااااااااااااااااشقتیم
بوس بوس

یاسمن
28 اسفند 90 16:28
نی نی هات خییییییلییییییی خوشگلن, می خوامشون از طرف بوسشون کن


مرسی یاسی جونم
باز بیا سر بزن
کودک سیتی
29 اسفند 90 20:35
سلام کوچولوهاتون خیلی نازن! وبلاگ زیبا و جالبی دارید، امیدوارم سالهای سال برقرار باشد تا خود دوقلو ها بتوانند ادامه اش دهند. آمده بودم نوروز را به شما و خانواده تان تبریک بگویم. عیدتان مبارک دوست شما از کودک سیتی
پریا(ق)
4 فروردین 91 17:09
نیکی و نیکای کوچولو دخملای خوشگل آخ که شما چقد نازین... مامانی راست می گفت که شبیه بچگی های منید البته از من قشنگ تر...امیدوارم زود تر بزرگ بشین از دور می بوسمتون. بوس بوس...


مرسی پریا ی عزیز
خیلی خوشحالم که دخترام شبیه تو هستن
وقتی میبینمشون یاد پدرم و خانواده پدریم و تو می افتم
ببخشید که نیکی اون روز استفراغ کرد و آبروی منو برد.
بازم بیا بهمون سر بزن
سمیرا
4 فروردین 91 20:02
پریا جان بابت هدیه خیلی قشنگتون هم خیلی ممنونم مرسی
مامی دوقلوها(زهرا)
5 فروردین 91 10:54
سلام خانمی سال نو مبارک........دخملات حسابی بزرگ و ناز شدن...همیشه شاد باشی
مامان سونیا
6 فروردین 91 10:09
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمرجاویدان بماند خدارا میدهم سوگند برعشق هرآن خواهی برایت آن بماند بپایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی آسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند
دایی صابر
11 فروردین 91 22:21
چه عکسای غشنقی
مامان محمد مانی
15 فروردین 91 0:20
هزار الله اکبر
این دخملها چه ناز شدن وچقدر شبیه همند.
من خیلی میام پیشتون ولی دیر به دیر آپ می کنی!!!!!!!!!!!!!!
البته در گیری پایان نامه یه طرف و نگهداری از دو تا نینی یه طرف دیگه است و حق داری که دیر به دیر آپ کنی.
انشالله سال خوبی داشته باشید.


سلام مامان محمد مانی
خیلی ممنون
از این به بعد تن تن آپ میکنم انشاالله

سال نو شما و خانواده تون هم مبارک باشه
و سر شار از اتفاقات خوب و مهم
خاله محدثه
17 فروردین 91 0:10
سمیراجونی سلام خودتونو که نمی بینیم، تنها دلخوشیمون از این نازگلیا وبلاگشونه که اونم دیر به دیر آپ می شه 16 روز از فروردین گذشته ما هنوز عکسای عید گل دخترا رو ندیدیماّ
مریم السادات میرابراهیمی
17 فروردین 91 12:29
سلام عزیز دلم چطوری مامان کوچولو؟ سال نوی شما هم مبارک دخترای گل نازنازیتو 8 تا ماچ آبدارشون بکن
مامان یاس
18 فروردین 91 10:42
سلام عیدتون مبارک ماشاءالله هرچی زمان میگذره خوشگلتر میشن و شیرین تر واقعا دل آدمو میبرن خوشابه حالشون که مامانشون اینقدر دوستشون داره خداحفظشون کنه خوشحال شدم که دوباره دیدمتون


مرسی مامان یاس
عید شما هم مبارک
مامان شیدا
20 فروردین 91 15:11
خاله قربونشون بره...