نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 22 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

باورم نمیشه

1390/8/11 18:37
نویسنده : mami samira
2,230 بازدید
اشتراک گذاری

باورم نمیشه این منم

که دارم معنی مادر بودن رو کم کم درک میکنم

بعضی وقتا فکر میکنم خواب میبینم...

فکر نمیکردم خواب های قبل بارداریم به حقیقت بپیونده

من باورم نمیشه که دارم مامان دوقلو ها میشم

دوتا دختر از یک دی ان ای مشترک...

نمیدونم، حال و هوام یه جوریه... احساس میکنم به زمان بیشتری نیاز دارم .

به 20 روز دیگه فکر نمیکنم...

آخه میترسم، میترسم نکنه نتونم مادر خوبی باشم!!!

در هر صورت از دخترای گلم میخوام با بدی های من بسازن و بدونن که دوسشون دارم

دیگه شبا نمیتونم بخوابم

...

خیلی سختم شده... از طرفی هم بابایی تون خیلی استرس داره بهش از غیب کمک برسونین

باشه مامانی ها؟

راستی من الان هفته 35 رو شروع کردم

میانگین زمان بدنیا اومدن دوقلو ها تو جهان هفته 35 هست

!!!

قول بدین شما کاری به آمار جهانی نداشته باشین

 

دخترای گلم خیلی هوس میکنم بیام اینجا مطلب بنویسم براتون اما نمیخوام وقتی بزرگ شدین سر درد بگیرین بگین این مامان ما چقدر حرف میزنه یا این که اه چقدر قضییه رو واسه خودش گنده کرده...

 

اوه اوه تا ناراحتتون نکردم برم

خداحافظبامن حرف نزن

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

khale aida
11 آبان 90 21:22
خاله نفس
17 آبان 90 16:03
وای عزیزم خیلی برات خوشحالم ایشالا بسلامتی دخملای نازتو بغل بگیری میشه واسه منم دعا کن زودتر نی نیم برگرده پیشمو منم مامان بشم؟؟؟
محدثه
17 آبان 90 17:01
salam mami samira, chera chand rouze ke up nemikoni???
بهار
20 آبان 90 13:56
ایشالا که زایمان راحتی داشته باشی گلم تبریک میگم معلومه که خدا خیلی دوست داشته که دوتا دختر بهت داده عزیزم ایشالا نیکی و نیکا رو بسلامتی بغل کنی تورو خدا واسه شوشوم دعا کن 12 آذر جواب آزش میاد مشکلی نداشته باشه ممنون فدات
khale Mohaddese
21 آبان 90 1:02
Samira jounam salam Khosh be hale niki & nika ke mamani be mehrabouni o ba zoghiye shoma daran, man ke kheyli kheyli hasoudim shod. Webloget kheyli ghashang o bi nahayat jazzab shode, amare hashtad o chand nafarie bazdid tou hamin 2-3 rouze avval harfe mano taeid mikone. Rasti ta yadam narafte begam ke be dokhmaliya begou: delam baraye didaneshoun kheyli kouchoulou shode andazeye ghalbe ye mourche Mamane mehraboun fekresho bokon ye rouzi niki o nika beshan dota khanoume javoun o ziba, badesh archive webloge mamano morour konan o kolli bekhandan. Rasti chejouriye ke niki az nika bozorg tare???? (In alamat soala rou saram sabz shodana)
مامان بیتا
23 آبان 90 7:29
دوستان عزیز سلام من و بابای بیتا منتظر حضور پر مهر شما در نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی های کودک و نوجوان هستیم. 23 الی 27 آبان90 تهران خیابان فاطمی خیابان حجاب مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان غرفه هواپیماهای جت رو هیچ شادی نیست اندر این جهان ..........برتر از دیدار روی دوستان
sh
23 آبان 90 14:44
salam man ham daram mesle shoma mamane 2 ta dokhtare khoshgel misham. az ashnai ba shoma khoshalam
مامی سمیرا
25 آبان 90 14:32
ممنونم که میاین و به وبلاگم سر میزنید راستشو بگم چی شده؟ من فکر نمیکردم باید نظراتو تائید کنم تا اینجا بیاد اصلا فکر نمیکردم کسی برام نظر گذاشته خیلی ذوق کردم وقی نظراتتونو خوندم مرســـــــــــــــــــــی
مامی سمیرا
25 آبان 90 14:33
نفس جان و بهار عزیزم حتا براتون دعا میکنم الهی که شما هم هر چی میخواین برسین بهش