نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

نیکی و نیکا بدنیا اومدن هــــــــــــــــــــــــــــــــوراااااااااااااااااااااااااااااااااا

1390/9/1 22:38
نویسنده : mami samira
1,992 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا ی مهربون و جون جونی خودم

سلام سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام

خوبین عزیزای مامانی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الان که دارم مینویسم .........اشک شوقم بند نمیاد................

شما رو بدنیا آوردم..........

گریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه

دقیقا دارم عین اینا اشک میریزم..........

خیلی خوبه خیـــــــــــــــــــــــــــــلی.

 

باورم نمیشه

اصلا...

 

ابداااااااااااااااا

وای وای وای وای

خیلی نازین شما.........

خیــــــــــــــلی

همه دوستتون دارن

الان تو NICUبستری هستین 

بابایی اومد براتون شیر بیاره اما من حالم خوب نبود و نتونستم از جام تکون بخورم

انشا....... فردا میبینمتون

 

 

 

عکستونم بعدا میزارم اینجا

همه خاله ها و دوست جونای مامانی و بقیه ببینن

هوووووووووووووووووورا

 

 

فعلا بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (17)

بهاره (مامی آریا و پوریا)
1 آذر 90 22:32
سلام گلم
مرسیییییییییییی
آها نی نی هام اولش قرار نبود برن تو دستگاه امابعدا دکتر گفته بود چون اینا وقتی نفس میکشن سینشون باد میکنه و بهتره 3 تا 5 روز برن اون تو
بدبختی این که الانم بخاطر زردی اون تو هستن
دعا کن زود مرخص بشن
پسلی هات خوبن خانمی؟

موت موت
1 آذر 90 22:37
مبارکههههههههههههههههههه عزیزممممم زود واسمون عکساشون و بدار
مامی سمیرا
1 آذر 90 22:47
الهی قربونتون برم مرسییییییییییییییییییی نیکی 2040 و نیکا2240 بودن اما دکتر گفت بهتره که 3 روز برن دستگاه زود هم بدنیا اومدن اما امروز زردی گرفتن و بدبختانه نتونستیم بیاریمشون خونه...............
شبنم
2 آذر 90 8:30
خیلی مبارکه عزیزم.دست و پاهای نازشونواز طرف من ببوس.ایشاللا زود زود با سلامتی کامل بیان خونه.میبوسمت مامان کوچولو..
رویا
2 آذر 90 20:38
سمیرا جون مبارکههههههههههه عزیزم نمیدونی چقدر خوشحال شدم که نی نی ها سالمن و همونی که دوست داشتی یعنی دخمل ... خیلی دلم میخواد بیشتر از جزئیات زایمانت بدونم کاش زودتر حالت خوب بشه و بیای بیشتر توضیح بدی انشالله زردی نی نی ها هم زود خوب بشه و مرخص بشین .......راستی بالاخره سزارین شدی؟ بیحسی یا بیهوشی ؟ کاش زودتر عکس نی نی ها رو بزاری دلم لک زده که زودتر ببینمشون .......
مامان حنا و دینا
2 آذر 90 21:28
مبارکهههههههه مامی جون زودی بیا عکس براز از همه چیزشون بگو که خیلی منتظریم
نسرین
5 آذر 90 9:40
سمیرا جون مبارکه انشالله که زود زود خوب شم بیان خونه بغل مامان و بابا
تسنیم
5 آذر 90 11:08
سلام مبارک باشه امیدوارم سلامت باشن ،سمیرا جون حتما بیا در مورد زایمانت برامون بگو بالاخره طبیعی بود یا سزارین، جزئیات رو برامون بنویس. ممنون
شقایق
5 آذر 90 14:10
مبارکهههههههه
حنا( حانیه و حنانه)
6 آذر 90 10:55
سمیرا جون مبارکه عزیزم چشمتون روشن خدارو شکر که همه چی ختم بخیر شد و نی نی هات همونی هستن که دوست داشتی خدارو شکرررررر
azam
7 آذر 90 22:56
samiiira ghorbonet beram ke in ghad mamane khobi hastiii...aziizam on 2 ta fereshte vaghean khoshgelan ....mibosamet az rahe door ...doset daram...va ishala ke maieie eftekharet beshan...!!!
مهتاب
8 آذر 90 0:37
سلام سمیراجان قدم نورسیده هات مبارک باشد.دخترهای نانازی هستند.برای من هم دعاکن که ازاین گلها هم نصیب ماهم شود.
ماجراجويي هاي جغله كوچولو
29 آذر 90 17:34
جغله: سلام .تبريك ميگم. وبلاگ خيلي خوبي دارين ايشالا خانوادگي سلامت و موفق باشين . خوشحال ميشم به وبلاگم تشريف بيارين و باعث افتخارمه كه وبلاگ منو در ليست دوستان خود اضافه كنيد . www.jegheleh.niniweblog.com
ملیکا مکرمی
23 دی 90 2:06
سلام
چقدر نازن ماشاالله
خیلی ها آرزوی داشتن دو قلو رو دارن خدا خیلی دوستون داشته
حالا از کجا میفهمید کدوم نیکی و کدوم نیکا هست؟
خوشحال میشم به وبلاگ ملیکا جان من هم سر بزنید....


مرسی دوست مهربونم
آره واقعا خدا دوستم داره

عزیزم تفاوتشو برام زمین تا آسمونه:دی
فاطمه
29 دی 90 14:31
مبارک باشه عزیزم
مریم مامان ستایش
16 فروردین 91 18:02
سلام عزیزم.الهی من فدای این دو تا عروسک بشم .چقد نازن ماشالله.توروخدا مواظبشون باش.خوش به حالت.من همیشه از دو قلو میترسیدم ولی از وقتی وبلاگ دوقولوها رو میبینم خیلی هوس دوقلو کردم.خدا کنه دفه بعد دوقلو داشتهباشم.تو هم خسته نباشی عزیزم.اگه دوست داشتی بازم به وبلاگ دخمل من بیا.
goli
18 خرداد 91 15:09
سلام من تازه وبلاگتو خوندم برام سوال شده زایمانت طبیعی بود؟