نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 18 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

نیکی و نیکا در خانه

1390/9/7 2:30
نویسنده : mami samira
2,392 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.

امروز نیکی و نیکا اومدن خونه

و دل همه رو آب کردن

آخی... هیشکی نمیتونه تشخیص بده کدوم نیکیه و کدوم نیکا

همش باید توضیح بدم...

دخملی های نانازی من 7 روز تو مراقبت ویژه بودن ... و حسابی مامانشونو بزرگ کردن

آخه مامانیشون سختی نکشیده بود تا الان

اما وقتی نیکی جون و نیکا جون تو مراقبت ویژه بودن کلی نی نی مشکل دار دید که همش دلش میگرفت براشون و گریه میکرد و دعا میکرد

 

مامانی ها من با دل پر بیمارستانو ترک کردم... 

آرزو داشتم بقیه نی نی ها هم حالشون خوب خوب بشه

خدا رو شکر میکنم که شما سالمید 

اما کاش همه نی نی ها با هم سالم باشن

براشون دعا کنید و از خدا جون کمک بخواین که همه شون زود زود خوب بشن

 

امروز متوجه شدم یکی از دوست جونام که دوقلو داره دچار زایمان زود رس شده و تو هفته 30 نی نی هاش بدنیا اومدن

اسمش خاله رویاست ... برای نی نی هاش از خدا سلامتی میخوام

خیلی ذهنم در گیر رویا جون شده ... بیاین همگی برا خودش و نی نیاش دعا کنیم

 

 

من امروز با خیال راحت اومدم که سورپرایزتون کنم

دخملای مامانی میخوام عسک تونو بذارم اینجا...

نیکی و نیکا در 7 روزگی

آی جان

الان خواب خوابید..

خیلی دوستتون دارم

خیــــــــــــــــــــــــــلی.ماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

ندا
7 آذر 90 4:12
وای سمیرا جون خیلی نازن انشالا همیشه سالم باشن و زیر سایه خودتون. یه بوس برای نیکی :-* یکی برای نیکا :-*
تسنیم
7 آذر 90 11:18
به سلامتی که نی نی ها سالم هستند و دعا میکنم همه بچه ها سالم و صالح باشن. سمیرا جان حتما بیا از زایمانت برامون بگو، منتظریم
شقایق
7 آذر 90 11:55
مبارکه عزیزم
پریا
7 آذر 90 13:41
سلام سمیرا جون ... الهههههههههههیییییییی عروسکن ماشالله .. خدا زیر سایه تو و همسر همیشه حفظشون کنه ... باز هم ماشالله .. دستهای کوچولوشون رو می بوسم
هانا
7 آذر 90 15:13
سميرا جون خيلي خوشحال شدم كه به سلامت فارغ شدييييييي اميدوارم هميشه سالم وسلامت باشن نينيات/ در ضمن خيلي نازن خدا حفظشون كنه
khale aida
7 آذر 90 20:27
asheghetoonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
بهاره (مامی آریا و پوریا)
7 آذر 90 23:53
سلام کوچولوها خوش اومدین به خونه
شیلان
8 آذر 90 0:24
عزیز دلم مامان شدنت مبارکه..... ببین چقد مو دارن....؟!دیدی بت گفته بودم موهاشون به خودت میره؟ خیلی دلم پیشت بود....ایشالا حالتون بهتر و بهتر بشه و اصلا اذیتت نکنن.... تو بهترین مامان دنیا میشی
مامان نیاز
8 آذر 90 11:33
سلامممممممممممممممممم هوراااااااااااااااااااااااااا تبریک میگم صمیمانه
نسرین
8 آذر 90 19:22
سمیرا جون خیلی خوشحال شدم که دخمل های نازت اومدن خونه انشالله همیشه خوب خوب باشن و خانواده 4 نفریتون شاد شاد
رها
8 آذر 90 21:03
سلام سمیرا جونم مبارک باشه بهت تبریک میگم ماشا اله چه دخترای نازی داری خدا حفظشون کنه چند روزی بود دنبال وبلاگت بودم ببینم به سلامتی زایمان کردی یا نه. اون لباس سفیده آشورو منم برای ژینو خریده بودم الان دیدم یاد اون روزا افتادم. فرشته های نازتو از طرف من ببوس
maman mehrta
9 آذر 90 0:27
khoda cheghadr nazan
mot mot
9 آذر 90 1:29
salam azizam mobarakeee omdane niniat be khoneee che khoshmelann azizam ishala hamishe shad bashi dooostam
صابر
13 آذر 90 16:47
سلام.تفلودت نوبرح. @از صیفت نیکی ونیکا منیم وریم نن یابا گوتو};-
مهدا
16 آذر 90 14:03
سلام ، چه دختراي نازي داري ا لهي كه خدا بهت بخشه و زير سايه پدر و مادر بزرگ بشن .
ranas
16 آذر 90 17:44
آخی عزیزم چه نازن خدا برات حفظشون کنه.........اسمهای قشنگی هم دارن....تولد خودت هم مبارک باشه خانمی
maryam
20 آذر 90 12:58
khodet modoni man ashege inam sami mikhay bedozdam ax gozashti
سیده فاطمه صالحی
19 بهمن 90 12:45
: سلام سمیراجون خوبی عزیزم خیلی دلم برات تنگ شده عکس دخملی هاتم دیدم خیلی ناز هستن دلم براشون تنگ شد...... بعد عید منتظرتونیم. مامانی خسته نباشی[h

مرسی فاطمه جان
قربونت برم
انشا...
hmd
19 بهمن 90 12:51
salam