نیـــکی و نیــــکا نیـــکی و نیــــکا ، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 13 روز سن داره

نیکــــــــی و نیکــــــــــــــا ،میوه های بهشتی زندگی ما

خاطرات عید

1391/1/20 14:28
نویسنده : mami samira
3,603 بازدید
اشتراک گذاری

به نام خدای بی همتا

سلام نو در سال نو به همه بازدید کننده های وبلاگمون 

امیدوارم خیلی بهتون خوش گذشته باشه

به ما که خیلی خوش گذشت با وجود این دوگل... یه مسافرت 42 روزه به جایی که وطن مادری نیکی و نیکای عزیزم بود

حسابی هم سرمون شلوغ شده بود اصلا قابل مقایسه با سال های پیش نبود 

خیلی وابسته خوبی های اطرافیان شده بودیم آخه اونجا یه فرقی که با تهران برامون داشت جو خیلی کمدی تر و خنده دار تر بود مخصوصا با کارای که دایی صابر می کرد که همه بخندن... علی رضا هم که به نوعی به دایی صابر رفته مخصوصا با اون زبون شیرینش که میخواست بگه حاج خانم میگفت خاش آنوم.............

ههههههه

خیلی خندیدیم

خیـــــــــــــــــــــــــــلی

انقد خاطرات خوب دارم که نمیرسم همه رو بگم وسطای عید هم بابا جون و مامان جون و عمه مهسا جون بهمون ملحق شدن....

خیلی خوب شد که اومدن .. خیـــــــــــــلی

اواخر عید هم خاله جون اینا اومدن که با اونا هم حسابی خوش گذشت بهمون.

13 بدر و که نگوووووووووووو وای... چقــــــــــــــــــــــــــــــدر خندیدیم...

حالا اینارو ول کنید اومدم عسک این فینگیلی ها رو بذارم ببینید چقدر عوض شدن

موقع برگشت هم رفتیم زنجان خونه خاله فرزانه

خیلی خسته بودیم منو بابایی داشتیم فکر میکردیم که چی کار کنیم شما شب بیدار نشین واقعا خسته بودیم که خاله اومد گفت اجازه میدین نیکی و نیکا شب پیش ما بخوابن؟ واییییییییییییی

خاله لطف بزرگی در حقمون کرد هیچ وقت یادمون نمیره.

 

 

همه تونو دوست دارم که ارزش قائل میشید و میاید به وبلاگمون سر میزنید خوشحال تر میشیم وقتی نظر میدین!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامی دوقلوها(زهرا)
18 فروردین 91 17:39
اخ قربونشون برم چقدر ناز شدن......زودی اسفندکن
راستی سلامان شاء.........همیشه شاد باشین به تفریح و سفر


قربونت برم عزیزم
دوقلو های شما هم خیلی نازن
خدا حفظشون کنه
مامی دوقلوها(زهرا)
18 فروردین 91 17:40
راستی من مامان دیانا وانیا بودمhttp://dianavania.mihanblog.com/


خاله محدثه
18 فروردین 91 19:17
وااااااااااااااااااااااااااااااااییییییییییییییی
الهی خاله قربونشون بشه، چقذه ماه شدن
یادم رفتش مامی سمیرا سلااااااااااااااااااااااااااااااام
دیگه واقعا هردوشون شدن کپی برابر اصل آقا حامد.
فک کنم تو خواب بودییییییییییییییییییی


مرسییییییییییییییییییییی
محدثه جان با چشمای ماهت میبینی
انقد دوستت دارم
باور کن از ته ته دلم میگم
آره دخترا شبیه باباشونن
تسنیم
19 فروردین 91 8:18
هزار ماشاا...................
سمیرا جان دلم ضعف رفت واسه دخترای خوشگلت، خیلی بزرگ شدن خدا حفظشون کنه.
ترو خدا براشون خیلی اسفند دود کن چشم نخور فرشته هات
خیلی شبیه همسرتون هستن البته روی گل خودت رو که ندیدم
با اجازت عکس ماهشون رو به همسرم هم نشون دادم اونم مثل من خیلی خوشش اومد وگفت به همسرشون بابت این هدیه های خدا تبریک بگید


مرسی عزیزم خیلی لطف کردی و منو خیلی خیلی خوش حال کردی که اومدی به وبلاگ دخترام سر زدی و نظر دادی
منم میگم شبیه بابایشونه اما اکصر میگن تلفیقی هست از من و باباشون چهره دخملا
هاهاهاخدا عاقبت بخیر کنه همه بچه ها رو
ilijoon
19 فروردین 91 8:21
اي واي كه چه دخملهاي ماهي داريد خدا حفظشون كنه دوستتون دارم خيلي زياد بهم سر بزنيد
بابای دوقلوها
19 فروردین 91 17:33
سال نو مبارک. خدا رو شکر که به خوشملیا خوش گذشته. خیلی ملوسکن این دوتا وروجک


مرسی بابای دو قلو ها و همچنین برای شما خوب بوده باشه
الهه مامان رادین
20 فروردین 91 11:03
ماشالا به این دخترای گل...هزار ماشالا ایشالا که همیشه سلامت باشن....خداروشکر که عید بهون خوش گذشته ایشالا همیشه شاد باشین
مامان شیدا
20 فروردین 91 15:10
سلام . وبلاگ شیدا جون با عکس های نوروزی به روز شد . خوشحال می شیم به ما سر بزنید و یه یادگاری بنویسید .
الهام
20 فروردین 91 15:29
خداي بزرگ چقدر دخترات خوشگلن ماهن مثل فرشته هان، خوش به حالت كه يكي نه 2 تا فرشته تو خونه داري
دخمل منم تو راهه ، هر از گاهي اينجا ميام عكس دختراي گلت رو ببينم دلم وا شه ان شالا هميشه تنشون سالم باشه
واسه نينيه من دعا كن صحيح و سالم بياد تو بغلم


الهامم جان مرسی که میای بهمون سر میزنی انشا... نینی شما هم صحیح و سالم میاد بغلت و خستگیت در میره
sama
20 فروردین 91 15:49
salam samira jun.mashallah be in jigartalaha bokhoram ina ro man
cheghadr mah shodan cheghadr bozorg shodan khoda negaheshun dare baratun
ye espand dood kon merc
boos



مرسی سما جان
نظر لطفته عزیزم
مامان یاس
21 فروردین 91 20:36
امام باقر علیه السلام می فرمایند: «... ولقد کانت - علیها السلام - مفروضة الطاعة علی جمیع من خلق الله من الجن والانس والطیر والوحش والانبیاء والملائکة اطاعت از فاطمه علیها السلام بر تمامی آفریدگان خدا از جن و آدمیان و پرندگان و وحوش و پیامبران و فرشتگان واجب است .» شهادت مظلومانه یاس پیامبر حضرت فاطمه زهرا(س) برشما وخانواده محترمتان تسلیت باد.
اجی فاطمه
21 فروردین 91 22:45
از اینکه 13بدرو پیش دخترخاله های ناز و خاله مهربونم بودم خوشحالم.یادش بخیر


قربونت برم
مرسی
شبنم
25 فروردین 91 17:32
الهی فداشون بشم .چقده تغییر کردن ماشالا .خیلی ناز شدن.بوسشون کن گل گلیا روووووووو.


مرسی مامان دو قلوهااااااااااااا
قاصد
28 فروردین 91 0:52
ماشاالله ماشاالله...چهقدر نازن....خدا حفظشون کنه


مرسیییییییی
مامان محمد مانی
30 فروردین 91 12:31
سلام محمد مانی تو مسابقه نی نی متفکر شرکت کرده.(با اسم مانی کوچولو) ممنون میشم که بهش رای بدید. رای گیری از اول اردیبهشت شروع میشه. http://noruz1391.niniweblog.com/post644.php
مونی
14 اردیبهشت 91 21:43
عین ماهنننننننننننن دلم ضعف رفت واسشون... اسفند دود کن براشون


مامان یاس
16 اردیبهشت 91 17:30
سلام سلااااام خوب هستیید اومدم خبر خوبی بدم یه مسابقه مسابقه مخصوص مامانها وباباها حتما بیایین بخونین منتظر پیشنهادات ونظراتتون هستم.
مریم مامان ستایش
17 اردیبهشت 91 11:59
خدااااااااااااااااااااااااااا قربونشون بشم که انقده نازن.عاشق اون عکسی که با روسری هستن شدم.نازنازیا.خاله فداتون.هزار ماشالله.... مامانی واسشون اسفند دود کن.بوس به روی ماه هر دوشون
رایکا(پوسترساز)
14 تیر 91 15:53
ای جانم چه قده بانمکن
محدثه
16 فروردین 92 21:16
خیلی ماهننننننننن


مرسی دوستم
فاضله
25 اردیبهشت 92 8:55
خیلی نازن آبجی سمیرا...خیلی دوسشون دارم خدا حفظشون کنه..


مرسی دوستم